Gå til innhold

Nyetablert samboer - Bremsespor i underbuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest selje

Selvfølgelig kan det skje - med, som du sier type bærs etc. :-) Men noen REGEL bør det ikke være *s*

Jeg bruker nå ikke truseinnlegg bak i ræva, gjør du? hehe

Nei, jeg bruker ikke truseinnlegget i ræva. Men jeg tenkte liksom på at kvinner kanskje ikke syns det er så gøy med U-T-F-L-O-D, da. Om mannen min hadde vasket underbuksene. Ved nærmere ettertanke: Han ville sikkert syntes det var helt kult. Bortimot gøy. HAN vasker faktisk alltid tøyet sitt sjøl. Og sengetøyet. Mens jeg tar håndklær, mitt eget tøy o.a.

Det er bare blitt sånn.

Gjest ikke signatur

Hvordan kan det egentlig bli disse bremsesporene? Man må da tørke seg godt når man er på do, til det ikke er noe på papiret.. Bruk som andre sier våtservietter da, eller vask deg med en klut etter du har vært på do. Skyll så kluten godt. Ikke kast underbuksene! Vask dem heller selv, hun må da synes det er merkelig at du stadig har nye men få i skapet? Kjøp mørke underbukser.

Kjærligheten utholder alt, sies det.

Jeg skjønner ikke helt at dette kan være noe stort problem. I hine dager da jeg var gift, heiv jeg alt som var av skittentøy opp i vaskemaskinen uten å granske det. Sure sokker og brukte mannstruser løftet jeg forsiktig mellom to fingertupper. Følte ingen trang til å lete etter eventuelle varefakta.

Men: Du er i godt selskap. Siste utgave av Se og Hør avslører en drita full Kiefer Sutherland med underbuksa dratt ned, og - den er så avgjort ikke helt ren.

Annonse

Kjøp deg lange truseinnlegg og plasser dem langt bak. Da kan du kaste dem og bruke trusene mange ganger før vask.

Herregud, en dag må du jo la henne vaske trusene, men et sterkt forhold tåler nok såpass. Selv er jeg veldig åpen på den måten.

Annonse

• 17 år senere...
På 5.5.2003 den 10.49, Gjest Bremsespor-Mann skrev:

Jeg har i det siste fått et jævlig høyt underbukse-forbruk.

Jeg er nyetablert samboer, og hun vasker som regel klærne våre. Men jeg vil ikke at hun skal se underbuksene mine med bremsespor, så jeg kaster de og kjøper meg nye.

Hvor langt ut i et samboerforhold blir det naturlig å la partneren se bremsesporene i underbuksa?

Etter cirka åtte uker er det normalt.

Anonymkode: 46325...85d

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var jo egentlig veldig underholdende😂Lurer på om han har fått kontroll på bremsesporene sine etter alle disse årene💩

Anonymkode: e8348...49c

Eller om han fremdeles kaster underbuksene sine i søpla😂😂🤣

Anonymkode: 9f1c5...1ba

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...