Gå til innhold

Tips om lavkalori/sukkerfrie matvarer

Gjest dimi

Anbefalte innlegg

Endelig et fornuftig innspill!

Helt utrolig så mye dritt folk klarer å stappe i seg bare man tror man ikke legger på seg av det...

Som du sier: Ikke-foredlet mat, mat man lager selv, er sunnere enn ferdigmat - dermed er det også mer slankende (mer næring per bit).

Smaker bedre også.

Takk. Og jeg som trodde jeg skulle få spydige bemerkninger a la 'jada, vi vet det, men nå gjaldt det matsomblabla'...

Det enkle er det beste - et greit prinsipp i kjøkkenveien og i forhold til sunnhet og helse. Jo lenger vekk maten er fra råvaren, jo 'verre'.

Ser at noen i tråden snakker om puddinger og sauser og gele og light-saft og... og... Nei og nei, dette har ingenting med _mat_ å gjøre. Stort sett alt kommer jo fra Freia-laboratoriet *krymp*

Har man behov for en dessert er vel ingenting bedre enn ei saftig pære? Og til kaffen: En deilig sjokolade.

Nei, nå bør jeg vel stoppe her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...