favn Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Endelig et fornuftig innspill! Helt utrolig så mye dritt folk klarer å stappe i seg bare man tror man ikke legger på seg av det... Som du sier: Ikke-foredlet mat, mat man lager selv, er sunnere enn ferdigmat - dermed er det også mer slankende (mer næring per bit). Smaker bedre også. Takk. Og jeg som trodde jeg skulle få spydige bemerkninger a la 'jada, vi vet det, men nå gjaldt det matsomblabla'... Det enkle er det beste - et greit prinsipp i kjøkkenveien og i forhold til sunnhet og helse. Jo lenger vekk maten er fra råvaren, jo 'verre'. Ser at noen i tråden snakker om puddinger og sauser og gele og light-saft og... og... Nei og nei, dette har ingenting med _mat_ å gjøre. Stort sett alt kommer jo fra Freia-laboratoriet *krymp* Har man behov for en dessert er vel ingenting bedre enn ei saftig pære? Og til kaffen: En deilig sjokolade. Nei, nå bør jeg vel stoppe her... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.