Gå til innhold

Cellulitt-krem i gave

Anbefalte innlegg

Gjest pjoltergjesten
Skrevet

Kan en mann kjøpe cellulitt-krem i gave til dama si?

Skrevet

Nei, det kan man ikke. Med mindre hun har _klart_ sagt til deg at dette er hva hun vil ha. (Å si det klart inkluderer da at hun har skrevet merke, type, mengde, pris og hvor det kan kjøpes på en lapp og gitt den til deg.)

Gjest flatbanker
Skrevet

Det går jo an, men anbefales ikke...

Gjest lurer bare på hva enkelte tenker
Skrevet

Ville du blitt glad om dama di kjøpte slankepiller i gave til deg?

Gjest nei det kan du ikke
Skrevet

Nei, det ville jeg blitt lei meg for å få fra kjæresten (med mindre jeg veldig tydelig hadde sagt jeg ønsket meg det).

Kremene hjelper ikke så veldig mye heller, så det ender opp med at hun vet du synes hun har fpr mye appelsinhud, uten at hun får gjort stort med det (ved hjelp av kremen, iallefall).

Cellulitter er stort sett genetisk betinget, så kan man gjøre utgangspunktet noe bedre ved trening, saltfattig kost, massasje, kremer osv.

Good Golly!
Skrevet

Ouch! Nei... Det er det samme som å si at du synes hun er feit.

Pappa Bjørn
Skrevet

Gjør hva du vil. Dersom det er noe du må spørre om kommer du garantert til å bli singel i løpet av kort tid likevel.

Skrevet

Nå er du veldig heldig, tror jeg. At du lurer og har vett nok til å rådføre deg her gjør at du redder forholdet i denne omgangen.

Eller for å si det på en annen måte: Nei, du kan ikke kjøpe celluittkrem i gave til kjæresten din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...