Gå til innhold

Er Norge blitt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laguna1365380434

Nei, tvert i mot..

Jeg synes det er flott at barns velferd blir prioritert på de områdene der hensyn til barn er relevant..

Synes dog at hensynet til de små blir trukket inn i de underligste sammenhenger..

Musikkbransje&fyll, uteliv, tv, sexblader på narvesen og salg av klær er eksempler på saker jeg har hørt barn bli nevnt i sammenheng med og som jeg mener barn har ingen ting med å gjøre.. Dette er ting for voksne, man kan sikkert diskutere innholdet i disse tingene(?), men hvor skadelig dette og mer eventuelt er for barn, spiller overhodet ingen rolle, da dette ikke er arenaer beregnet på barn.

Verden skal inneholde mange ting, og de trenger på ingen måte å være barnevennelige alle sammen.. Det er foreldrenes(sikkert noen ganger sure) ansvar å geleide barna til de aktivitetene og temaene som passer for barn. Og holde de vekk fra det som ikke passer.

Jeg hører mange som syter&klager over alt som finnes og hvor fryktelig det er for barna deres. Hva skjedde med å si nei?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103568-er-norge-blitt/#findComment-597151
Del på andre sider

Gjest Litt forvirret nå

Synes ikk det.. men det koster å ha barn og! Ellers hadde jeg sikkert hatt barn, men uten leilighet og høy inntekt stopper det seg selv. SElv er jeg veldig glad i barn! : )

Jammen er/var ikke du gravid da? Synest å huske at du fortalte at du var blitt gravid med et uhell, men dere bestemte dere til slutt for å beholde det og var lykkelig med det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103568-er-norge-blitt/#findComment-597363
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...