Gjest Calle Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Jeg er helt nyinnflyttet i Oslo,og nå må jeg ha hjelp fra noen som kan gi meg en detaljert beskrivelse på hvordan jeg kommer meg til noe som heter Colosseum Senter på Majorstua,skal visst ligge i Sørkedalsvn. 10. Takk for hjelpen!:-D 0 Siter
Gjest Calle Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Ps!Skal ta tbanen til Majorstua..åssen kommer jeg meg fra den? 0 Siter
punkyB Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Ps!Skal ta tbanen til Majorstua..åssen kommer jeg meg fra den? Hvis du kommer fra sentrum så skal du gå ut på motsatt side av plattformen du kommer ut. Du går opp til der hvor de selger billetter og så ned mot plattformen på motsatt side. Men isteden for å gå inn på plattfoormen igjen går du til venstre . Den første gata du treffer på er Sørkedalsveien . Så skal du gå til høyre ca. 200 m. Colosseum Senter ligger på venstre side. Du kan ikke unngå å se det. http://tux2.aftenposten.no/kart/mapNavigation.cgi?utmx=260311&utmy=6651449 0 Siter
Vincent Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Gå utgangen under skiltet det står "Larsen restaurant på" - 50 m fra skinnegangen. Kommer du fra sentrum er utgangen på motsatt side av sporet. Da får du Pinoccio på venstre side og Larsen på høyre. Ta til høyre. Nr 10 ligger på ventre side to kvartaler oppover. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.