Kanutten Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Hei på dere! 3 års dagen står for tur, og jeg har gått til innkjøp av en kakeform som består av seks små-bjørner. Kan jeg bruke vanlig sjokoladekake oppskrift og helle oppi halv fullt?? Eller er det noen som har en god kakeoppskrift som passer.. Syns liksom ikke de cacas sjokoladekakene jeg har smakt er så god... 0 Siter
Gjest AnyMouse Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Tror du kan bruke alle slags oppskrifter. Synes du ikke Cacas sin er noe god? Hm...Jeg får alltid så mye skryt for mine kaker bakt med den oppskriften. Alle sier den er så saftig. Lykke til. 0 Siter
mmonica Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 bruk vanlig langpanneoppskrift i formene til cacas, da blir kakene høye nok.... monica www.dinkake.no 0 Siter
Kanutten Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Skrevet 6. mai 2003 bruk vanlig langpanneoppskrift i formene til cacas, da blir kakene høye nok.... monica www.dinkake.no Hei mmonica og takk for svar! Det var det jeg lurte på.. Men fyller jeg de bare halvfull, slik som med muffins, eller hva?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.