Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Han er ikke rogalending, han er fra sørlandet.

Skal det liksom være mulig å skille dialekter fra hverandre, når personen som prater er så dritings at han like gjerne kunne snakke russisk....?

Jeg er imponert(?!) over dere som ser såpass mye på denne dritten at dere til og med kan navnene på disse folkene...!?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103586-hvem-vinner-bb/#findComment-597201
Del på andre sider

Kizza1365380506

Skal det liksom være mulig å skille dialekter fra hverandre, når personen som prater er så dritings at han like gjerne kunne snakke russisk....?

Jeg er imponert(?!) over dere som ser såpass mye på denne dritten at dere til og med kan navnene på disse folkene...!?

Jeg ser ikke mye på det, men jeg vil ikke ha på meg at den eklingen er fra Rogaland når han ikke er det.

Er nemlig emigrert rogalending sjøl. :op

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103586-hvem-vinner-bb/#findComment-597212
Del på andre sider

Annonse

Gjest stemstina

pr. i dag synest jeg ikke noen andre enn Stina fortjener millionen.

Hun er den eneste som ikke er falsk, litt kjedelig ,men har aldri gått bak ryggen til noen andre.

De andre derimot, sitter og hånflirer bak ryggen til Stina fordi hun blir utnyttet på det goveste.

I tillegg sitter Morten og skryter av hva han gjør mot henne.

Stina aner ingenting, ikke så lett heller.Hun konfronterte de andre med hennes tvil og usikkerhet ang.Morten, og fikk heller ikke da greie på hva Morten driver med.

Halvor skulle være så objektiv,og snakke generelt.

Tenk å sitte å se på at Morten den dritten fremstiller Stina som er ludder uten å advare henne.

Når det gjaldt Henriette og Halvor,ja da skulle alt frem i lyset.

Og Eva Lill, glem henne den falske personen.

Hun av alle kunne vært såppass lojal at hun kunne advart Stina og sagt det som det var, istedenfor å sitte å le bak ryggen hennes,mulignes sjalu?

Hadde bare Stina ,den mest ærlige av alle vunnet, så kunne hun i allefall hatt den seieren, og jeg håper de andre inkudert Eva Lill får høre det av Stina når hun kommer ut.

Hvis Eva Lill vinner, blir jeg faktisk sur, hun fortjener det ikke.

Hun har en grusom dialekt, er harry, og ufyselig.

Det hun sier har alltid en negativ baktone, og hun baksnakker noe helt forferdelig.

Jeg stemmer på Stina.

Ut med Rune, tenk å drite seg så ut når han har en 10 år gammel datter som mulignes får høre litt av hvert etter lørdagens fest.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103586-hvem-vinner-bb/#findComment-597408
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...