Gjest gladforgodeord Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 ... jeg er søt, snill og varmhjertet. Hva hadde dere lagt i dette? 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Hvordan du skal tolke utsagnet? Det syns jeg faktisk ikke du skal i det hele tatt. Jeg syns du skal gå ut fra at vedkommende syns du er søt, snill og varmhjertet, hverken mer eller mindre. 0 Siter
Gjest bulimica Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Det avhenger av hvem som har sagt det og i hvilken situasjon. Umiddelbart så virker det som noen litt for "vanlige" betegnelser til at jeg kanskje hadde lagt så mye i det. 0 Siter
soleil Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Søt, snill og varmhjertet = en god person som ikke vil noen vondt. Har lett for å bli utnyttet. Litt pinglete. 0 Siter
Good Golly! Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Veldig "søtt" men ikke så karakteriserende. Andre sider kan ligge mer i dybden. "Svigermor" kaller meg behagelig og voksen. Kanskje ikke det beste komplimentet, men... 0 Siter
Gjest gladforgodeord Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 ... pen, flink, usikker... (Typens mins karakteristikk av meg...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.