Good Golly! Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 På Anfi Club Monte (Lyng komplekset) på Gran Canari. Helt utrolig lik meg i fakter og utseende. Nå tror jeg på at alle har en dobbeltgjenger et eller annet sted i verden. 0 Siter
nolte Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Det å bedømme gjenkjenneligheten i ens egne fakter og eget utseende, er man selv den dårligste til. 0 Siter
Good Golly! Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Skrevet 5. mai 2003 Det å bedømme gjenkjenneligheten i ens egne fakter og eget utseende, er man selv den dårligste til. Vi var en hel gjeng og alle komenterte det. For meg var det som om å se seg selv i speilet. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Det begynte jeg også å tro på etter at jeg så Veronica Orderud på TV for første gang. ;o) 0 Siter
nick Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Jeg har drukket øl med dobbelgjengeren min, så jeg vet hvordan du føler det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.