Gå til innhold

Snakker du med deg selv i butikken??

Anbefalte innlegg

Gjest Humlepungen

Har du lagt merke til folk som sitter på trikken eller i butikken og snakker med seg selv skikkelig høyt. Gjør du det kanskje?

I dag hadde jeg atter en gang en merkelig opplevelse mens jeg stod i kø i butikken. Bak meg hørte jeg noen rare brumme og knurrelyder. Ikke så mye snakking men mer rare lyder. Damen som stod der så ganske normal ut utseendemessig. Trodde jeg skulle bite av meg tunga for å ikke begynne å le.

Jeg snakker ikke med meg selv... offentlig;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103608-snakker-du-med-deg-selv-i-butikken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Det er jævlig pinlig, men det hender..

Hvis jeg har glemt noe og plutselig kommer på det, hender det jeg mener faen, shit, eller det var jo forjævlig og ting med lignende innhold høyt.. Folk har sett rart på meg da..De tror vel jeg har mild tourettes eller noe..

Det pinligste jeg har hørt om i så måte var det forøvrig en kompis av meg som fortalte..

Han sto inne på en bladsjappe, i utgangspunktet sammen med en god venn..Kompis hadde funnet ett type mannfolkblad inneholdene en avkledd bildeserie med en berømt dame(husker ikke hvem)..

Jøss, hun har jo skitfine pupper jo, melder kompis til vedkommende ved siden av seg, som han tok forgitt at var vennen sin. Det var det ikke, det var ei helt ukjent dame som ikke så ut til å være noe interessert i å diskutere pupper, eller for den saksskyld, noe som helst med kompis..

Kameraten hadde gått ut for å vente&ta en sig..

Han var svært flau, og har aldri siden gått i den butikken..

Forøvrig snakker jeg litt til meg selv hjemme også, men stort sett påminnelser, og ting av praktisk art..Også snakker jeg med katten..

Hvis jeg har glemt noe og plutselig kommer på det, hender det jeg mener faen, shit, eller det var jo forjævlig og ting med lignende innhold høyt.. Folk har sett rart på meg da..De tror vel jeg har mild tourettes eller noe..

Det pinligste jeg har hørt om i så måte var det forøvrig en kompis av meg som fortalte..

Han sto inne på en bladsjappe, i utgangspunktet sammen med en god venn..Kompis hadde funnet ett type mannfolkblad inneholdene en avkledd bildeserie med en berømt dame(husker ikke hvem)..

Jøss, hun har jo skitfine pupper jo, melder kompis til vedkommende ved siden av seg, som han tok forgitt at var vennen sin. Det var det ikke, det var ei helt ukjent dame som ikke så ut til å være noe interessert i å diskutere pupper, eller for den saksskyld, noe som helst med kompis..

Forøvrig snakker jeg litt til meg selv hjemme også, men stort sett påminnelser, og ting av praktisk art..Også snakker jeg med katten..

Hehe, det der minnet meg igrunn om meg og sambo. Han har en egen evne til å stikke av, og befinner seg et helt annet sted i butikken, mens jeg fortsatt står å prater. Borte er han, og jeg står der som ei nepe og speider.

Akkurat det tilfelle du beskriver, høres nå mer ut som en med Tourettes syndrom, spør du meg (Et syndrom med ufrivillige lyder og/eller bevegelser, ofte av det slag du beskriver).

For å svare på ditt spørsmål ellers: Nei jeg snakker aldri med meg selv når det er folk rundt meg, men ofte når jeg går ute og tror jeg er alene. Når det da plutselig kommer noen, er det ofte for sent... har blitt flau noen ganger da.

Gjest Humlepungen

Akkurat det tilfelle du beskriver, høres nå mer ut som en med Tourettes syndrom, spør du meg (Et syndrom med ufrivillige lyder og/eller bevegelser, ofte av det slag du beskriver).

For å svare på ditt spørsmål ellers: Nei jeg snakker aldri med meg selv når det er folk rundt meg, men ofte når jeg går ute og tror jeg er alene. Når det da plutselig kommer noen, er det ofte for sent... har blitt flau noen ganger da.

Ja kanskje du har rett i det!Jeg har hørt om dette syndromet før. For det var rett og slett knurrelyder hun kom med. Du skulle bare hørt.

Annonse

Gjest Humlepungen

Stakkars kompisen din. Den tabben kan jeg tenke meg han vil huske godt hele livet.

*ler* Jasså du snakker med katten. Jeg også må innrømme jeg snakker mye med katten til farmora mi hver gang jeg treffer den. Bra at det ikke bare er jeg som er så "rar";o)

Stakkars kompisen din. Den tabben kan jeg tenke meg han vil huske godt hele livet.

*ler* Jasså du snakker med katten. Jeg også må innrømme jeg snakker mye med katten til farmora mi hver gang jeg treffer den. Bra at det ikke bare er jeg som er så "rar";o)

Jeg prater ikke med meg selv i butikken, men jeg prater til katten hele tiden. Det er jo helt naturlig :-)

Gjest Humlepungen

Jeg prater ikke med meg selv i butikken, men jeg prater til katten hele tiden. Det er jo helt naturlig :-)

Katter forstår nok mer enn vi tror;o) Du skulle sett katten til farmora mi du. Den bruker å sitte stille iblant og titte grundig på meg mens jeg snakker til den. Og så kommer den med små lyder tilbake iblant. Og når jeg kjefter på den med litt høy stemme så "svarer" den ofte med en høy rar mjauelyd. Til slutt så bare begynner jeg å le av den og så får den visst viljen sin likevel. Hmm;o)

Katter forstår nok mer enn vi tror;o) Du skulle sett katten til farmora mi du. Den bruker å sitte stille iblant og titte grundig på meg mens jeg snakker til den. Og så kommer den med små lyder tilbake iblant. Og når jeg kjefter på den med litt høy stemme så "svarer" den ofte med en høy rar mjauelyd. Til slutt så bare begynner jeg å le av den og så får den visst viljen sin likevel. Hmm;o)

Akkurat som meg og min det *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...