Gå til innhold

menn bedre enn man tror????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2063&item=265154

Som du ser er det verre for oss. Eller bedre, alt ettersom hvordan man ser det.

For øvrig er det mulig menn generelt er inne i en ond lyvesirkel i undersøkelsen du viser til, da det jo åpenbart er foretrukket:)

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2063&item=265154

Som du ser er det verre for oss. Eller bedre, alt ettersom hvordan man ser det.

For øvrig er det mulig menn generelt er inne i en ond lyvesirkel i undersøkelsen du viser til, da det jo åpenbart er foretrukket:)

Hehe.....

som sagt....har aldri skjønt det der med at alle skal være så forbanna ærlige-....:-)

Annonse

Men det er jeg! I hvert fall til en viss grad :)

Det er først når jeg forsøker meg på en liten hvit løgn at ting går til helvete. Jeg er dårlig til sånt.

Jaja...oki det da...her går jo alltid ting til helvete når jeg slutter med de små hvite...*flirer*

Går det bra ell??

Jaja...oki det da...her går jo alltid ting til helvete når jeg slutter med de små hvite...*flirer*

Går det bra ell??

Jupp, men er noe sliten i cella nå. Skal jobbet i natt og duppet derfor nedpå i noe som skulle være en time. Da var klokka rundt halv 2. Våkna av telefonen nå halv 6, og det tok meg vel noen minutter å fatta hvem jeg snakka med...:)

Men nå skal jeg være flink å trene! Våkner vel da! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...