Gjest rotehue Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Har kasta coveret med nøkkelen på . Hvor finner jeg den igjen på pc`n ? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Det gjelder en win 98. Utenpå den lille hvite boka som følger med. eller som en klistrelapp på PC'en. 0 Siter
Gjest rotehue Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Utenpå den lille hvite boka som følger med. eller som en klistrelapp på PC'en. ingen bok,og ingen klistrelapp på cd`n.Gikk ut fra at det var det du mente(du skrev pc) Men er det ingen plass _inni_pc jeg kan finne det ut da.det bør vel være lagret en sted? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 ingen bok,og ingen klistrelapp på cd`n.Gikk ut fra at det var det du mente(du skrev pc) Men er det ingen plass _inni_pc jeg kan finne det ut da.det bør vel være lagret en sted? Jeg mente klistrelapp på PC'en, men den kan også godt være limt på CD'en. Du må bruke en spesiell nøkkelkode for oppgraderings-CD, du kan ikke bruke en fra en fullversjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.