Gå til innhold

Ut med Eva Lill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest evalill

Morten viser null interresse for Stina bortsett fra når han vil ha seg itt. Det stopper ikke Stina fra å hoppe under dyna og ta føringen der. Har dere tenkt tanken at Stina kanskje er kåt etter så mange dager i huset og vil ha seg litt? Hun burde jo ikke få noen forhåpninger ettersom Morten viser klart at han gir blanke.

Det å blande inn Eva-Lill blir bare lavmål.

Eller kanskje er Morten egentlig interressert men tør ikke vise det eller si noe.

I alle fall er jeg enig i at det slett ikke er Eva-Lill sitt ansvar.

Kaller du det å gå bak ryggen på Stina at hun ikke forteller henne at Morten utnytter henne?

Jeg kaller det å holde seg unna konflikter og intriger. Og det er det smarteste hun kan gjøre. Eva Lill er ei real jente, uten dilldall. Hun er "en av gutta".

Så hvis noen av dem fortjener å vinne, er det hun. Når det er sagt, er det altfor lite humor i den gjengen.

Gjest ammalol

Nei, dette er ikke Eva Lills ansvar, ærlig talt. Stina stiller jo selv spørsmål ved hva Morten driver med, da får hun la være å krype opp i senga hans også!

Eva Lill bør vinne millionen, med Rune som en god nr to. Ingen av de andre (som er igjen pr. idag) skulle ha kommet så langt som de har gjort.....

Egentlig er det ingen som skiller seg ut til å gjøre seg fortjent til å vinne.

Hva er det Eva Lill har bidratt med for å vinne da?

Hun utsråler ikke akkurat en personlighet som appelerer til folk.

Hadde hun vært lojal, ville hun nok tatt en samtale på tomannshånd med Stina.

Siden hun er så naiv og forelsket, er det jo lett å bli lurt.

Tipper til og med Eva Lill har opplevd lignende ting i sitt liv.

Finnes det egentlig damer som ikke har opplevd lignende erfaringer?

Ja jeg synest faktisk Eva Lill som eneste jente utenom Stina,burde fortelle henne hva som foregår bak ryggen hennes.

Ikke nødvendigvis rakke ned på Morten for at han kun er ute etter sex,men i allefall ikke være med på å gjøre narr av henne når hun ikke er til stede og kan forsvare seg.

Gjest ammalol

Du mener kanskje at Stina bør få millionen som en plaster på såret fordi hun driter seg ut på TV?

Hvem er det som driter seg ut her?

Og hvem står egentlig bak at hun blir fremstilt slik hun blir?

Mange andre har hatt sex i huset tidligere uten at de av den grunn driter seg ut.

Ja jeg mener hun burde vinne millionen,fordi hun er den eneste "snille"personen i huset.

Det sier vel litt om nivået blant deltagerne.

Gjest Undrer på D

Mange andre har hatt sex i huset tidligere uten at de av den grunn driter seg ut.

Ja jeg mener hun burde vinne millionen,fordi hun er den eneste "snille"personen i huset.

Hvem har hatt sex i huset _uten_ å ha driti seg solid ut?

Annonse

Gjest ammalo

Eva Lill har dessuten kjent Morten lenger enn Stina og det virker som om de er bedre venner, så jeg syns lojaliteten hennes burde være hos Morten.....

Stina har jo fått så mange hint at hvis hun ikke skjønner det selv tror hun sikkert ikke på Eva Lill heller, hun kommer sikkert til å tro at Eva Lill er sjalu eller no sånt.....

Typisk jenter ( er jente selv)

Hvordan kan man prioritere å være mest lojal mot en person som helt åpenbart misbruker en annen person?

Han holder Stina for narr,fremstiller henne som et billig ludder.

Hvis Stina ikke er Mortens type, kan han ikke være mann nok til å si det rett ut, slik at Stina får svar på det hun lurer på.

Nemlig hvor hun står?

Nei det er han for feig til,og da kan vel Eva Lill ,som utgir seg for å være en grei venninne ,fortelle henne sannheten.

Gjest ammalol

Eva Lill har vel ikke noe større ansvar for å fortelle Blondie noe mer enn gutta?

Og hvorfor skal Blondie vinne da? Fordi hun er så dum at hun ikke skjønner noe som helst?

Fordi hun er den eneste som ikke har vært falsk og ført andre bak lyset.

Ikke det at hun har bidratt til noe spesielt, men en må jo sile ut falskingene først.

Folk som ønsker andre vondt fortjener ingen vinnerstatus.

Gjest ammalol

Uten at jeg følger med på Bb: Mener du at jenter uansett skylder hverandre lojalitet, bare fordi de tilhører samme kjønn?

Det er i såtilfelle det dummeste jeg har hørt..

Man er lojal mot de en har årsaker til å være lojal mot.

De årsakene har ingenting med hva slags kjønn en tilhører å gjøre..

Ja men hvem velger man å være lojal mot?

De som helt åpenlyst "tråkker "på andres følelser,eller på de som er forelsket og naiv?

Gjest Undrer på D

Har inntrykk av at enkelte nærmerere blir fremstilt som helter ,fordi de har hatt sex i huset.

Ta f.eks Anette og gjengen, de har ikke akkurat blitt mindre populære etter det de gjorde.

"Har inntrykk av at enkelte nærmerere blir fremstilt som helter ,fordi de har hatt sex i huset.

Ta f.eks Anette og gjengen, de har ikke akkurat blitt mindre populære etter det de gjorde. "

Du - de er populære på samme måte som eddie the eagle. De dumma seg skikkelig ut, og folk ler av dem.

I dag, flere år etterpå, kan du fortsatt søke på nettet og laste ned knullevideoer med Anette og Rodney. Det betyr ikke at de har "heltestatus".

Gjest ammalol

så mange artige uttalelser. Synes ikke Eva Lill har noe mer ansvar enn de andre, Stina vil jo ikke se hvordan det ligger an uansett

Hun har jo prøvd å fa andres meninger og synspunkter rundt det hele.

Ikke da engang får hun et ordentlig svar.

Jeg synest det er så utrolig sjofelt gjort , å holde slike ting sjult for henne.

Hvorfor skal alle deltagerne støtte opp for Morten, og gi tillitserklæringer og medhold i en slik bedritten oppførsel?

Det eneste de bidrar med er å la Morten gå mye lengre med dette enn det som er bra for et annet menneske å takle.

Gjest stem på Eva-Lill

Ha ha, om du driver og stemmer henne nå, gjør du jo bare så hun kommer til og vinne:)

Nå stemmer man faktisk ikke ut, men den med minst stemmer ryker.

Uansett, jente og gutte greie, tja, har ikke vært min greie i alle fall. Om noen er pliktig til og si noe, burde vel kanskje det være morten selv.

Annonse

laguna1365380434

Ja men hvem velger man å være lojal mot?

De som helt åpenlyst "tråkker "på andres følelser,eller på de som er forelsket og naiv?

En velger da ikke nødvendigvis ut ifra de kriteriene i det hele tatt..

At jenter skal være greiere med hverandre enn mot gutter, bare fordi, er sludder..

Gjest ammalol

"Har inntrykk av at enkelte nærmerere blir fremstilt som helter ,fordi de har hatt sex i huset.

Ta f.eks Anette og gjengen, de har ikke akkurat blitt mindre populære etter det de gjorde. "

Du - de er populære på samme måte som eddie the eagle. De dumma seg skikkelig ut, og folk ler av dem.

I dag, flere år etterpå, kan du fortsatt søke på nettet og laste ned knullevideoer med Anette og Rodney. Det betyr ikke at de har "heltestatus".

Stina har gått i samme felle som alle de andre sexdeltagerne.

Det har alltid skjedd under sterk påvirkning av alkohol,og hun har i allefall ikke dritt seg ut i forhold til hva Morten har gjort.

Han blir i allefall fremsstilt som "helten" av de to.

Stina har i allefall ikke stygge hensikter med hva hun gjør-

Gjest Undrer på D

Stina har gått i samme felle som alle de andre sexdeltagerne.

Det har alltid skjedd under sterk påvirkning av alkohol,og hun har i allefall ikke dritt seg ut i forhold til hva Morten har gjort.

Han blir i allefall fremsstilt som "helten" av de to.

Stina har i allefall ikke stygge hensikter med hva hun gjør-

Tror ikke Morten fikk noen "heltestatus" etter det han har gjort.

Gjest ammalol

En velger da ikke nødvendigvis ut ifra de kriteriene i det hele tatt..

At jenter skal være greiere med hverandre enn mot gutter, bare fordi, er sludder..

Jeg velger i allefall å være lojal mot folk som blir ført bak lyset.

På samme måte som at jeg forsvarer folk som f.eks blir baksnakket eller mobbet på en eller annen måte ,hvis de ikke er til stede selv og kan forsvare seg.

Det er noe som heter samvittighet og rettferdighetssans her i verden.På hva som er rett og galt .

Gjest Hei på hvem du vil

Jeg velger i allefall å være lojal mot folk som blir ført bak lyset.

På samme måte som at jeg forsvarer folk som f.eks blir baksnakket eller mobbet på en eller annen måte ,hvis de ikke er til stede selv og kan forsvare seg.

Det er noe som heter samvittighet og rettferdighetssans her i verden.På hva som er rett og galt .

Men det er jo ikke Eva-Lill som fører Stina bak lyset (da hadde nok BB blitt kjempe populært, igjen;-)) Det er faktisk Morten som fører Stina bak lyset, og det får han nesten stå for selv.

Jeg ville ikke blandet meg inn.

Aldri ville jeg hatt sex på TV heller, og hva de andre som har hatt sex i huset tidligere angår, så har de langt fra helte status hos meg;-)

Det værste var vel bastu episoden i fjor, er det mulig og bli mer teit?

Mener du de naive og selvutslettende bør belønnes?

De andre som har kn*llet der inne, har i det minste vært kjærester. Kysset og vært sammen på dagtid, også i edru tilstand.

Litt vett og erfaring burde en forvente av en på 27 år.

Tenk det trøkket hun får når hun kommer ut. Enten i form av negativ kritikk eller klam sympati. Like ille begge deler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...