Biffalo Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=58203 Private skoler med 90% offentlig støtte som skal konkurrere med de offentlige. Virker som om Frp/Høyre-regjeringa vil gjeninnføre klassesamfunnet. Uff, det vil ikke jeg. 0 Siter
Gjest Daraan Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Nei det synes jeg -ikke-. Høyresiden vil rett og slett dele norge i den vellykede siden og den mindre vellyede. Den siste florerer det av folk under(ikke som ikke er vellykede,men som ikke har råd til å drive med sånnt fancy tull),mens det første blir en liten brøkdel av norge som blir "eliten"! Dette er ikke holdbart! Norge skal være for gud og hver fattigmann,ikke for et par prosent av norges befolkning! Dessuten er det jo fullstendig horribelt at privatskolene skal få støtte når de offentlig sliter så jævli! Og i tillegg tar de private sinnsyke priser, så ola normann betaler rett og slett skattepengene sine inn i et system som han ikke kan bruke! Jeg blir bare mer og mer sjokkert og frustrert over høyresiden(les det helvettes frp) for hver dag som går..!!!! Attegåran! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.