Gjest ikke undertegnet Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Hei kan noen av dere der ute kanskje fortelle meg hva som skjer når man blir " slått personlig konkurs" som selvstendig næringsdrivende.... Vil gjelden til personen bli slettet, og får man karantene evt. for hvor lenge? Noen som kan fortelle litt om dette hadde jeg blitt glad! 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Det er derfor mange har AS i stede, slik at de skal unngå akuratt det. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 http://www.konkursradet.no/art/?id=122 Takk, her sto jo alt! 0 Siter
Prozak Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Det er derfor mange har AS i stede, slik at de skal unngå akuratt det. Problemet er bare at man ikke alltid har 125.000,- å stille i aksjekapital :-) "...................." 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Problemet er bare at man ikke alltid har 125.000,- å stille i aksjekapital :-) "...................." vel, det problemet hadde ikke jeg *s* Og hadde jeg hatt det, så hadde jeg ventet til jeg hadde skaffet meg det 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Da går alt den personen eier inn i konkursboet. Karantenen er 10 år. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Da går alt den personen eier inn i konkursboet. Karantenen er 10 år. "Karantenen er 10 år." Noe som galloperende dyktige konkursryttere elegant omgår..Utrolig hvor utspekulerte dyktige folk er. Som en juslærer sa en gang -dere blir ihvertfall en god skurk etter dette studiet..*s* :-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 "Karantenen er 10 år." Noe som galloperende dyktige konkursryttere elegant omgår..Utrolig hvor utspekulerte dyktige folk er. Som en juslærer sa en gang -dere blir ihvertfall en god skurk etter dette studiet..*s* :-) Hvem slipper unna ? Og hvorfor ? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Hvem slipper unna ? Og hvorfor ? Nei, ikke spør meg. Jeg var hos tannlegen i den timen..Så jeg er en fordømt lovlydig*s* De går nok inn i andre eierforhold -altså som askjonærer i selvstendige juridiske enheter som AS. Vet ærlig talt ikke. Har lite med skurker å gjøre igrunn. Eller, hvor mye skurk er du på en skala fra 1-10? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Nei, ikke spør meg. Jeg var hos tannlegen i den timen..Så jeg er en fordømt lovlydig*s* De går nok inn i andre eierforhold -altså som askjonærer i selvstendige juridiske enheter som AS. Vet ærlig talt ikke. Har lite med skurker å gjøre igrunn. Eller, hvor mye skurk er du på en skala fra 1-10? Bisnissmann heter det. Jeg bruker alle lovlige midler, fradrag og rettigheter. Og noen til :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.