Gå til innhold

Økt vekt og sprengte bryster... :-(

Anbefalte innlegg

Gjest Marimaki

Vet ikke om dette er rette forum å spørre i, men jeg prøver.

De siste to ukene har jeg følt meg virkelig "blubbete", og hva viste vekta? Jo, i løpetg av to uker har jeg gått opp 3 (!) kg. Ser at magen er noe mer pløsete enn ellers, men jeg trener fast, og burde ikke legge på meg så mye så plutselig. Brystene gjør ekstremt vondt.

Har skeiet litt ut i matveien, men ikke veldig. Spist en del mer godterier enn ellers, men ikke fråtset, og uansett pleier jeg da aldri å legge på meg så fort.

Jeg har skikkelig vondt i brystene, altså. Venter forøvrig mens om to dager...og antar at jeg har mye vann i kroppen nå. Men TRE kg???

Hadde nok eggløsning rundt den tiden da jeg begynte å "ese ut", men det pleier jo gi seg. Kan gå opp en kg eller to rundt eggløsning, og ved mensen, men dette har vart i to uker sammenhengende.

jeg vil også si at jeg disse siste to ukene har hatt på det jevne smerter i underlivet. Små-kramper, og små-blødninger. Har også hatt en brunlig utflod med spor av blod. Merkelig.

Er ikke redd egentlig, og bare så det er sagt så er det ingen mulighet for graviditet :-)

Noen som vet hva denne brystsprengningen og vektøkningen kommer av????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103650-%C3%B8kt-vekt-og-sprengte-bryster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke sign

Kanskje rett forum er graviditet/allmennmedisin eller gynekologi? Du er helt sikker på at du ikke er gravid? Har du begynt på en ny type prevensjon? Har du spist litt usundt/mer legger du litt på deg. Det med brystspreng høres bare ut som om du er gravid.. Noen kan vel få det under mensen? Kontakt legen din, du. Så er du sikker. Og om det kan være en ørliten sjangse for graviditet tar du en test! Så enkelt er det...

Hormonforstyrrelser? Vedvarer det etter menstruasjonen er over også, så kanskje du kan kontakte lege. Ikke for de tre kiloene sin skyld, men de andre symptomene som vondt i brystene osv, det er jo ikke akkurat noe man bare skal behøve og "slå seg til ro med".

Gjest marimaki

Kanskje rett forum er graviditet/allmennmedisin eller gynekologi? Du er helt sikker på at du ikke er gravid? Har du begynt på en ny type prevensjon? Har du spist litt usundt/mer legger du litt på deg. Det med brystspreng høres bare ut som om du er gravid.. Noen kan vel få det under mensen? Kontakt legen din, du. Så er du sikker. Og om det kan være en ørliten sjangse for graviditet tar du en test! Så enkelt er det...

Absolutt INGEN fare for graviditet,altså.

Beklager at jeg la dette inn på feil forum,,men jeg hadde ikke peil på hvor det skulle legges inn.

Hva kommer hormonforstyrrelser av evt.?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...