Gjest gny Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Jeg lurer på om stjernetegnene skifter ved midnatt? Eksempelvis hvis et barn er født mellom fisk og vær, dvs. etter midnatt den 21.mars - ?? 0 Siter
molli Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Ja, det må det jo bli. Tenk etter selv - det er jo ved midnatt datoen skifter, ikke sant? :-) 0 Siter
Gjest hobbyastrolog Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Faktum er at det varierer fra år til år. For å vite eksakt når et stjernetegn skifter, må du bruke en efemeride (tabell som viser planetenes bevegelser) og gjøre visse utregninger utifra den. Hvis du selv er født akkurat på grensen mellom to tegn, må du med andre ord få stilt ditt horoskop nøyaktig for å være sikker på hvilket tegn du tilhører. Hilsen en som ble født en onsdag formiddag, ca 4 1/2 time før vannmannen begynte. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Astrologi er en illusjon. Astrologer har ikke noensinne klart å bevise sine teorier, ikke i løpet av 300 år. 0 Siter
FrozenOne Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Astrologi er en illusjon. Astrologer har ikke noensinne klart å bevise sine teorier, ikke i løpet av 300 år. Det samme gjelder psykologene...ergo er psykologi en illusjon:-)? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Det samme gjelder psykologene...ergo er psykologi en illusjon:-)? Enkelt sagt : nei. 0 Siter
Gjest Vitenskapsteoretikeren Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Astrologi er en illusjon. Astrologer har ikke noensinne klart å bevise sine teorier, ikke i løpet av 300 år. Så alt som ikke kan 'bevises' er tull? Fortell hvilke 'beviser' du snakker om. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Så alt som ikke kan 'bevises' er tull? Fortell hvilke 'beviser' du snakker om. Nå er jeg ikke særlig glad i denne linken, da de ikke samstemmer helt med mine meninger. http://www.skepsis.no/english/subject/astrology/studies.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.