Gå til innhold

Fettprosent

tigertrollet

Anbefalte innlegg

tigertrollet

Kjære tigertroll! Bruk speilet eller la kjæresten se nøye på deg, netto! På NIMI måler de deg samtidig med at du tester kondisen på tredemølle. Som medlem i DNL får du god rabatt. De tar en klype og måler på magen, låret og armen, ser i en tabell og vips: Prosenten!

Målte meg for 20 år siden, prosenten var da mellom 7 og 8, og det tilsvarte min BMI på ca. 21. Men likevel var det litt å klype på her og der. De mannlige toppbalettdanserne må nok ha mindre, men kvinner har (og bør ha) en del mer, spør du meg!

Hei. I mangel av kjæreste, kan jeg plukke opp en tilfeldig forbipasserende og be om fettprosentmåling? *blunker*

Det var av ren interesse da jeg har vært undervektig med svært lite underhudsfett, men har nå gått opp rundt 13 kilo samt trener jevnt og ganske hardt. Derfor lurte jeg på om det stemte med det jeg tror -at jeg ligger omtrent der jeg skal være. Det virker som om folk tror man driver slankehysteri med én gang man spør om fett og er jente..Det var ikke så ille. Jeg føler meg fin, ser fremgang av økt treningsintensitet og spiser normalt sunt.

Kun nysgjerrighet altså og ønsket faktasvar -ikke synsing via et speil..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. I mangel av kjæreste, kan jeg plukke opp en tilfeldig forbipasserende og be om fettprosentmåling? *blunker*

Det var av ren interesse da jeg har vært undervektig med svært lite underhudsfett, men har nå gått opp rundt 13 kilo samt trener jevnt og ganske hardt. Derfor lurte jeg på om det stemte med det jeg tror -at jeg ligger omtrent der jeg skal være. Det virker som om folk tror man driver slankehysteri med én gang man spør om fett og er jente..Det var ikke så ille. Jeg føler meg fin, ser fremgang av økt treningsintensitet og spiser normalt sunt.

Kun nysgjerrighet altså og ønsket faktasvar -ikke synsing via et speil..:-)

Humor er moro!

Håper det går fint for deg!

Gidder du skrive mer, har jeg min hjemmeside på listen her.

Mange hilsener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...