Gjest ikke-leende Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Jeg syns mye er morsomt, spesielt slikt som Seinfeld og ironisk humor. Men jeg ler aldri høyt. Det er direkte flaut etterhvert, å bli fortalt en morsom historie, og ikke le i det hele tatt av den, selv om jeg inni meg tenker at det var morsomt. Jeg misunner dere som hører noe morsomt, og ler og morer dere av det. Jeg vet ikke hvordan det føles omtrent, å le..Uff, er redd alle som forteller meg noe morsomt føler de dummer seg ut, og at de egentlige ikke er morsomme. De er det, men jeg kan bare ikke le! Hva er galt med meg? 0 Siter
Gjest tod Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Kan du le i enerom? Hvis ja, er du muligens vel usikker i sosiale sammenhenger. Hvis nei: Hvor lenge har dette vart? Kan du huske at du har ledd høyt? 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Lo du ikke som barn heller? Er du deprimert da kanskje? Jeg ler aldri høyt i de periodene hvor jeg er deprimert. Stemmer som du sier at jeg ler 'inni meg' på den måten at jeg oppfatter at noe er morsomt, men det gir seg ikke utslag i latter. 0 Siter
molli Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Be noen kile deg grundig, og se om du ler da. Gjør du det, så er det psykisk, det du beskriver av manglende latter ellers. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.