yellow Skrevet 5. mai 2003 Skrevet 5. mai 2003 Etter den fine uka med masse trening og det super kostholdet.....så hadde jeg bare gått ned 1,1 kg....mens disse andre som trener mye mindre (går bare turer), spiser kaker annenhver dag, skipper frokosten osv osv..hadde gått ned 2,3 kg og 3,1 kg... *arg* Dette er IKKE gode nyheter for et konkuranse menneske som meg....iallefall ikke hvis det skal fortsette sånn:-(( *furter*. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 1.1 kg på en uke er dritbra, og de du konkurrere med er rimelig sikkert større en deg i utgangspunktet. Ergo er det lettere for dem å gå ned mer enn deg. Dessuten er det relevante hvem som klarer å holde seg i form. Ikke hvem som går ned "mest" en uke. 0 Siter
serendipity Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 1,1 kg er jo FLOTT! Ikke sikekrt at du kan regne med så store vekttap hver uke. OG dessuten de kiloene man bruker lengre tid på å bli kvitt har lettere for "å bli borte". Syntes du har all grunn til å være stor fornøyd. Men skjønner at du helst ville rast ned 3 kg i uken. Tålmodighet er nesten en større utfording enn å spise sunnere, mere og oftere! 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Tenkt over at hos de de som gikk ned mere enn ett kilo i uka var mesteparten vann? Dersom du har slanket deg en stund har du sannsynligvis kvittet deg med overflødig vann i kroppen, og den vekten du da mister er fett. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Men du går jo ned! jeg går opp:-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.