Gå til innhold

Hvem av disse ville dere hatt som statsminister?

Anbefalte innlegg

http://magasinet.startsiden.no/article/articleview/1263/

Jeg tror jeg ville gått for Trond Wiggo.

En barndomshelt som lærte meg det som var å vite, og alt jeg den dag i dag kan, om den menneskelige kropp, ved å løpe hyperaktivt rundt i alle kroppens hulerom og forklare oss de ulike organenes funksjoner, før han sang "puss, puss så får du en nuss" - fortsatt en slager på fest - og klina med en forvokst bever med navn Flode.

I tillegg har han i nyere tid vist seg å være en dyktig vaktmester, for ikke å snakke om en habil sanger. Hvem husker ikke "Tramp, tramp, tramp på en smurf", en slager som vil få arbeiderpartiets kammeratsanger til å bli glemt i et telt på Utøya mens Anniken Huitfelt danser en slow deppedans med Torbjørn Berntsen.

Nei, Trond Wiggo ville blitt et friskt pust på stortinget!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...