Vincent Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Fra å få opp til et par hundre drittmails hvere neste dag i lang tid, er antallet nå nede i 10-15 hver dag. Jeg har rapportert, og rapporterer hver eneste en til Spamcap - så den tjenesten virker. Litt jobb å rapportere, men det er verdt det. http://spamcop.net/ - gratis er det også. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Det var så mye å lese - har ikke tid nå. Men hvordan virker det? Du registrerer deg på denne siden, og så rapporterer du hver spam-mail som kommer? Etterhvert forsvinner de? Da jeg kom på jobb etter påske, hadde jeg fått 140 mail. 120 av dem var søppel. Er så lei! I dag var det 11 søppelmail (fra i går klokka 16.30). Har lyst til å prøve dette, men er litt redd for å gjøre noe feil. I høst begynte jeg nemlig å svare på søppel-mailene at jeg ikke ønsket å være registrert der, men det økte jo bare på..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.