Gjest lollar Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Synes du at folk som vil skal få lov til å dra til Kina og Canada i desse dager? Jeg synes det ikke burde vært lov. Om det bare var seg selv de kunne smitte så var det enda så. Nå viser det seg jo at dette viruset kan overleve i flere time bare på et dørhåndtak. Jeg synes folk som drar til slike land nå er en stor trussel for landet vårt og våre kjære. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Jeg synes også at det er dirkete uansvarlig å reise til slike land nå. 0 Siter
Gjest Enig Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Enig,det burde ikke vært lov. På jobben min er den en som kom tilbake fra Kina rett etter påske, etter å ha vært der i flere uker. Han maste seg til å få begynne på jobb med en gang. Derfor fikk han ingen karantene. Jeg blir direkte FORBANNA over at andre skal få lov til å sette mitt og mine`s liv i fare. Man skal ikke ta slike sjangser selv om tror at det sikkert går bra. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Skulle ikke vært lov nei! Kommer det til Norge er det på med masker, holde seg borte fra t-bane, busser osv. Blir kaos! Folk som reiser er tjukke i huet, og usetter ikke bare seg selv for fare, men hele landet her! 0 Siter
Gjest erne Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Enig,det burde ikke vært lov. På jobben min er den en som kom tilbake fra Kina rett etter påske, etter å ha vært der i flere uker. Han maste seg til å få begynne på jobb med en gang. Derfor fikk han ingen karantene. Jeg blir direkte FORBANNA over at andre skal få lov til å sette mitt og mine`s liv i fare. Man skal ikke ta slike sjangser selv om tror at det sikkert går bra. Jeg skjønner ikke at noen har samvittighet til å ta sjangsen på å utsette andre for sånnt. Alle forhåndsregler synes jeg skal taes. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Enig,det burde ikke vært lov. På jobben min er den en som kom tilbake fra Kina rett etter påske, etter å ha vært der i flere uker. Han maste seg til å få begynne på jobb med en gang. Derfor fikk han ingen karantene. Jeg blir direkte FORBANNA over at andre skal få lov til å sette mitt og mine`s liv i fare. Man skal ikke ta slike sjangser selv om tror at det sikkert går bra. Jeg har ligget søvnløs i flere netter p.g.a en på jobben til min mann også nylig har vært i Kina. Han kom også fort igjen på jobb. 0 Siter
Gjest men ikke om jeg ikke var nødt Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Hva med sverige da? Syns man godt kan reise noe i Kina jeg, men holde seg unna de mest smittede områdene, det er tross alt ikke verdens minste land vi snakker om her;-) Sars er ikke i alle provinser i Kina 0 Siter
thuva1365380402 Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Inne på adopsjons-forumet har det vært mye diskusjoner om SARS for tiden. Spesielt kjedelig for de som venter på å reise å hente barnet sitt i Kina. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.