Gå til innhold

FrP- Det nye arbeiderpartiet!!!!...

Anbefalte innlegg

....sa visst CIH... Er det noen begrensning på hva den mannen klarer bræke ut av seg i kampen om politisk makt? Statlig investeringfond på 40-60 mrd kr? Man nærmest hører suset fra de røde faner i bakgrunnen...

Konklusjon: Det har tiltet helt for mannen, og det må da være umulig for ethvert mennesker med IQ over 3 å ta denne manne alvorlig lenger. FrP trenger tronskifte fort som faen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103703-frp-det-nye-arbeiderpartiet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Det kan være en viss likhet i typen velgere som søker til FrP nå. I gamle dager sa Gerhardsen akkurat det folk ville høre og de forsto hva han sa, i dag er det ikke mulig å forstå politikk for menigmann.

Vanlige folk skjønner ikke hvor pengene tar veien og hvorfor vi f eks har så dårlig helsevesen og skoler, enda de er verdens dyreste. Det sløses

vanvittig på prosjekter som ikke fører til noe. Offentlig forvaltning er økt til det dobbbelte på 20 år og tjenestene er ikke blitt bedre. Alle regler og forordninger som kommer derfra gjør det enda vanskeligere for menigmann å leve. Når en rørlegger faktisk må fylle ut 9 skjemaer til bygningsmyndighetene for å bytte et sluk ! På det ene må han oppgi hvor han skal kaste det gamle sluket.

Det virker som myndighetene bare finner på nye regler for å skaffe seg selv mer å gjøre og gjøre livet surt for oss alle, og fordyre samfunnsdriften mest mulig. Dette krever store skatteinntekter som vi alle må betale.

F eks kan det være vanskelig å forstå hvorfor vi sender 50 mill til Langtvekkistan, når vi vet mesteparten av pengene går rett i lomma på korrupte mafioso'er. Palestina er et godt eksempel på det.

At Hagen får gehør er ikke vanskelig å forstå syns jeg. Han har ikke gode løsninger på alt syns jeg, men hvem har det ?

Det kan være en viss likhet i typen velgere som søker til FrP nå. I gamle dager sa Gerhardsen akkurat det folk ville høre og de forsto hva han sa, i dag er det ikke mulig å forstå politikk for menigmann.

Vanlige folk skjønner ikke hvor pengene tar veien og hvorfor vi f eks har så dårlig helsevesen og skoler, enda de er verdens dyreste. Det sløses

vanvittig på prosjekter som ikke fører til noe. Offentlig forvaltning er økt til det dobbbelte på 20 år og tjenestene er ikke blitt bedre. Alle regler og forordninger som kommer derfra gjør det enda vanskeligere for menigmann å leve. Når en rørlegger faktisk må fylle ut 9 skjemaer til bygningsmyndighetene for å bytte et sluk ! På det ene må han oppgi hvor han skal kaste det gamle sluket.

Det virker som myndighetene bare finner på nye regler for å skaffe seg selv mer å gjøre og gjøre livet surt for oss alle, og fordyre samfunnsdriften mest mulig. Dette krever store skatteinntekter som vi alle må betale.

F eks kan det være vanskelig å forstå hvorfor vi sender 50 mill til Langtvekkistan, når vi vet mesteparten av pengene går rett i lomma på korrupte mafioso'er. Palestina er et godt eksempel på det.

At Hagen får gehør er ikke vanskelig å forstå syns jeg. Han har ikke gode løsninger på alt syns jeg, men hvem har det ?

"Det kan være en viss likhet i typen velgere som søker til FrP nå. I gamle dager sa Gerhardsen akkurat det folk ville høre og de forsto hva han sa, i dag er det ikke mulig å forstå politikk for menigmann."

Jeg tviler på at politikerne skjønner så mye, også. Det er det som er bra med liberalismen- minimumsstat, minimumsmakt til politikere slik at de ikke søler det hele til. Dessverre er FrP i full firsprang bort fra liberalistiske utgangspunkt i jakten på politisk makt. Man skjønner at alderen og frykten for at han ikke skal få en posisjon får Hagen til å mene det som til enhver tid er mest opportunt...

"Vanlige folk skjønner ikke hvor pengene tar veien og hvorfor vi f eks har så dårlig helsevesen og skoler, enda de er verdens dyreste."

Jeg tror ikke politikerne skjønner det, heller... Men at norske skoler mv er så dårlige osv er jeg ikke enige i. Skandaleoppslagene i pressen er sjelden representative, og så må man jo ha et eller annet å sammenlikne med, og da kommer ikke det norske tjenestetilbudet så dårlig ut. Nok digresjon, spørsmålet er om Hagen kan gjøre det noe bedre enn de som har forsøkt så langt? Det vet man jo ikke siden han ikke har hatt regjerningsmakt, og for oss som vurdere om han bør få det, er det jo nå blitt helt umulig å finne ut av hva mannen mener, hvor han står, hvilke virkemidler han vil bruke og hvorfor. Han bytter jo meninger om store og viktige saker av omfattende samfunnsmessig og ideologisk betydning som vi andre bytter truser..

"Det sløses vanvittig på prosjekter som ikke fører til noe."

Kfr IT- Fornebu som jo nettopp FrP var pådriver til, eller dette meningsløse statlige fondet som CIH plutselig har gjordt seg til talsmann for...

"Offentlig forvaltning er økt til det dobbbelte på 20 år og tjenestene er ikke blitt bedre."

Joda, i all hovedsak har de det, og de er blitt mer omfattende og nye tjenesteordninger er innført. Men, med de nye tonene fra FrP så er de nå blitt velferdsstaten forsvarer i stedet for kritikker. Det er jo helt umulig å vite hva det partiet egentlig står for..

"Alle regler og forordninger som kommer derfra gjør det enda vanskeligere for menigmann å leve. Når en rørlegger faktisk må fylle ut 9 skjemaer til bygningsmyndighetene for å bytte et sluk ! På det ene må han oppgi hvor han skal kaste det gamle sluket."

Det er jeg enig i, men hva har det med Hagens kamelonadferd å gjøre?

"Det virker som myndighetene bare finner på nye regler for å skaffe seg selv mer å gjøre og gjøre livet surt for oss alle, og fordyre samfunnsdriften mest mulig. Dette krever store skatteinntekter som vi alle må betale."

Enig, men med FrPs nye linje, så er det lite som taler for at de kommer til å endre på dette.

"F eks kan det være vanskelig å forstå hvorfor vi sender 50 mill til Langtvekkistan, når vi vet mesteparten av pengene går rett i lomma på korrupte mafioso'er. Palestina er et godt eksempel på det."

Enda vanskeligere er det å forstå at plutselig er CIH og FrP etter så mange år blitt talsmenn for at staten skal bli enda større eiere i norsk næringsliv, nå som sosilistene endelig har begynt å skjønne at dette er bare tull. Vi snakker om fond på 40-60 mrd, og da blir disse 50 mill en pølse i slaktetiden.. Ingenting fra den mannen henger på greip lenger.

"At Hagen får gehør er ikke vanskelig å forstå syns jeg."

Nei, det fødes nye idioter hver dag..

"Han har ikke gode løsninger på alt syns jeg, men hvem har det ?"

Slik FrP nå fremstår så kan de ha verdens beste løsninger , men det er jo helt umulig å vite om de mener det samme i morgen. En må jo lure på om de mener noe som helst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...