Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prust

Vi kom fra hver vår kant av landet, og havnet i samme klasse på et lite sted på Vestlandet høsten 1991. Etter 5-6 uker ble vi sammen. Bodde på internat, så det var ganske intensivt 24/7....

Forlovet oss etter ett år. Ventet deretter i to år, før vi giftet oss sommeren 1994. Var ferdig med studiene i 1996, og bygde hus i 1997. Første barn kom i 1999 og andre i 2001. Så her går det på skinner.....:-) Neida, selvfølgelig går det litt opp og ned, som for alle. Men det er rart å tenke på at vi bare var 19 og 20 år da vi ble sammen! De på den alderen ser jo så unge ut!

Annonse

Gjest Pricilla

Samboern min gikk i klassen til min gamle bestevenninne. HUn prøvde å spleise oss, men det gikk dårlig første kvelden da vi møttes på byen.

Noen uker senere ble jeg med venninna mi på fest til han - og da sa det pang! Så dro jeg til Hellas to dager etter i to uker, så flyttet jeg inn til han (faren hans som var bortreist) i 14 dager da jeg kom hjem (siden mamma ikke lot meg være alene hjemme siden hun var på ferie) , så vi ble brått veldig godt kjent.

6 mnd. etter flyttet vi sammen og forlova oss! Det er fire år siden i sommer..

Vi ble kjent med hverandre på nettet da han søkte etter andre folk som bodde i Vestfold :)

Traff hverandre etter 10 dager, og da overnattet han i to netter. Kom hjem til seg selv og ringte med en gang og spurte om når han kunne komme neste gang :) hehe

Flyttet sammen etter to-tre måneder (dette var sommeren 2000) og giftet oss 22. juni i fjor :)

Annonse

Vi møttes på et treff for en chatte-gruppe vi begge var på (hadde snakket sammen, som venner, i en stund før det). Etter det treffet begynte vi å holde kontakten utenom chatting, dvs telefon, mail osv og etter et år flyttet vi sammen. Nå har vi vært sammen i fire år og forlovet i 1 1/2.

Pappa Bjørn

Synes nesten jeg må nevne en kompis her da. Han havnet på Nachpiel hos en dame og sovnet på sofaen med 4 i promille. Dagen etter nektet han og reise fordi han var så sliten. Hun ble etterhvert vant til å ha ham der og de har nå kjøpt seg hus og har en datter på 1 år.

Vi møttes gjennom felles venner nyttårsaften 97-98. Ble sammen april 98, så vi hadde 5-års jubileum for ikke lenge siden!

Over morrapilsen på Expressen dagen etter at trøgda kom i mars 91. Jeg drakk henner vakker, og hu trengte et sted å sova. Sia har vi hengi sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...