hulkert Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Av alle ting jeg ikke hadde trodd skulle skje, har jeg fått meg kjæreste i Belgia! Jeg så på nyhetene noe om ringekort man brukte til å ringe billig til utlandet. Er det noen som har et godt forslag til meg? Jeg har tilgang på fasttelefon. 0 Siter
Vincent Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 De ulike telefonkortene som selges i "asiatiske" butikker gjelder stort sett for samtaler til asiatiske land og til USA. Med Telenor er samtaleprisen 59 øre/minutt. Om du har "famile og venner"- eller hva det heter, kan du få en relativt grei pris. Sjekk på telenor.no De andre teleoperatørene (prefiks) ligger en ettøring eller to under. 6 kr for ti minutter er ikke så ille, synes jeg - men det blir jo penger av det hvis du babler timesvis hver dag. 0 Siter
hulkert Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Skrevet 6. mai 2003 De ulike telefonkortene som selges i "asiatiske" butikker gjelder stort sett for samtaler til asiatiske land og til USA. Med Telenor er samtaleprisen 59 øre/minutt. Om du har "famile og venner"- eller hva det heter, kan du få en relativt grei pris. Sjekk på telenor.no De andre teleoperatørene (prefiks) ligger en ettøring eller to under. 6 kr for ti minutter er ikke så ille, synes jeg - men det blir jo penger av det hvis du babler timesvis hver dag. 59 øre pr. minutt til Belgia? Ikke verst :-) Takk for hjelpen :-) 0 Siter
piscis Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 http://www.telefonkort.net/ Ok fikk ikke til slik at du kan klikke og komme deg dit!! Men denne siden kan du kjøpe telekort over nettet og finne ut hvilke kort som lønner seg for å ringe til Belgia. Vi bestiller herfra og det fungerer godt. Billigere enn i asiatiske butikker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.