mexicana Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Er det noen som kan hjelpe meg med å bli kvitt uønkede meiler. Jeg kom hjem etter å ha vært borte i 5 uker og da var det 1617 mailer i inn kurven. Jeg har innstallert mailwasher, men jeg kan ikke sitte å putte en og en i boss kurven. Nå har jeg over 700 i innkurven. Er det noen måter jeg kan slette alle på en gang eller må jeg ta en og en mail. Det hadde været fint om noen kunne hjelpe meg med en løsning. Jeg har outlook express som mail program og XP home edition innstallert. Takker på forhånd for hjelp til å bli kvitt dette problem. 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 For å slette flere eposter som har kommet ned i innboksen din, så markerer (venstreklikk) du den øverste mailen du vil slette. Hold så nede SHIFT (opp-pil på venstre side av tastaturet) og marker så den nederst emailen du vil slette. På denne måten markeres alle epostadresser mellom disse to emailene. Du kan deretter trykke Delete for å legge epostene i søppelkurven. ELLER så kan du holde nede SHIFT og trykke på Delete. Og deretter velge JA. 0 Siter
mexicana Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 For å slette flere eposter som har kommet ned i innboksen din, så markerer (venstreklikk) du den øverste mailen du vil slette. Hold så nede SHIFT (opp-pil på venstre side av tastaturet) og marker så den nederst emailen du vil slette. På denne måten markeres alle epostadresser mellom disse to emailene. Du kan deretter trykke Delete for å legge epostene i søppelkurven. ELLER så kan du holde nede SHIFT og trykke på Delete. Og deretter velge JA. Til Kengun Takk for hjelpen. Det gikk veldig fint. 0 Siter
Gjest Kengun Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Til Kengun Takk for hjelpen. Det gikk veldig fint. Bare hyggelig Det at du mottar så mange eposter kan jeg desverre ikke hjelpe deg med. Spam (søppelpost) er et økende problem. Det er ingen effektive måter å bli kvitt spam. Det eneste man kan gjøre er å ALDRI legge ut sin epostadresse i gjestebøker, websider, og lignende. Webcrawlere (søkemotorer) søker nemlig gjennom hele internettet på jakt etter epostadresser, som igjen benyttes for å sende ut søppelpost. Jeg har inntill nylig fått ca. 20 søppelposter hver dag. Dette ble jeg svært lei av og skaffet meg en ny epostadresse. Hvis spam blir et stort problem for deg så kan du be din leverandør for internett om å endre brukernavnet ditt. På den måten beholder du abonnementet slik det er i dag, men får altså en ny epostadresse. // kengun.com 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.