Vincent Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 ... sa automat-stemmen til SAS. Flott og fint, når retursvaret fra weben ber meg omgående ta kontakt på telefon. Snart er det bare 48 minutter å vente. Moro. 0 Siter
Vincent Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Skrevet 6. mai 2003 ahh.. tast inn bonuskort nr. tast-tast - Skal vi ringe deg tilbake, tast 1. Tast. - Vi ringer om tre minutter. . 0 Siter
birdie Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 ahh.. tast inn bonuskort nr. tast-tast - Skal vi ringe deg tilbake, tast 1. Tast. - Vi ringer om tre minutter. . Kapitalistsvin. Ok, og rasist, da. 0 Siter
Vincent Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Skrevet 6. mai 2003 Kapitalistsvin. Ok, og rasist, da. jaha. så man er kapitalistsvin når men ringer SAS? riktignok har jeg gullkort, men... rasist? nope. men jeg vurderer å bli "rasist". det er forøvrig en beslutning jeg har tenkt å overveie grundig, og jeg vil anså at en intern utredning kan være ferdigstilt nærmere jul. 0 Siter
birdie Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 jaha. så man er kapitalistsvin når men ringer SAS? riktignok har jeg gullkort, men... rasist? nope. men jeg vurderer å bli "rasist". det er forøvrig en beslutning jeg har tenkt å overveie grundig, og jeg vil anså at en intern utredning kan være ferdigstilt nærmere jul. Suss. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.