Gå til innhold

Svarte f***, er det noe rart en kan bli "rasist"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Vincent

16

• Ulv I Faarikaal

13

• soleil

5

• conan

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Akkurat hvor du kommer fra er ikke så interresant, men det som derimot er interessant er at du sier du er/var på god vei til å bli rasist, men hvem skulle du blitt rasist mot, siden du sier at du selv er utlending? Alle fra Asia eller alle utlendinger generelt? Tviler på at en rasist hater en svenske like mye som han hater en fra Gambia...

Tviler på at Ola nordmann har det samme synet på deg (svensk/dansk/finsk/engelsk) som han har på Muhamed Somalia....

Jeg skrev "rasist" - ikke rasist.

For meg er folk folk. Så lenge de oppfører seg som folk. Noe de aller, aller fleste gjør.

Jeg er rimelig romslig av natur - men i dag ble jeg rett og slett forbanna - mye av årsaken er at jeg reiser utenlands i morra på jobb, og det hadde vært greit å ha ting vaska før jeg reiser.

Men - jeg kan da vaske neste uke. Eller uka etter.

:-)

Ulv I Faarikaal

Nei, det var ikke det jeg sa.... Men jeg tviler på at de hadde kalt deg for rasist hvis du var mørk eller kom fra samme land som de for den saks skyld.......Med mindre det er det eneste ordet de kan.....

Vi vet jo begge at du er norsk ;-)

En gammel pakistaner som kunne svært lite norsk og var mullah, sa til meg: "Du er vantro og kvinnen din er hore, hva kan du fortelle meg ?" han brukte et ord i forbifarten han trodde jeg ikke skjønte og jeg stoppet opp for å få gjentatt ordet. Den setningen på norsk var svært flytende. Jeg ble stum.

Annonse

Gjest pasa20

Jeg skrev "rasist" - ikke rasist.

For meg er folk folk. Så lenge de oppfører seg som folk. Noe de aller, aller fleste gjør.

Jeg er rimelig romslig av natur - men i dag ble jeg rett og slett forbanna - mye av årsaken er at jeg reiser utenlands i morra på jobb, og det hadde vært greit å ha ting vaska før jeg reiser.

Men - jeg kan da vaske neste uke. Eller uka etter.

:-)

Hadde jeg vært deg hadde jeg klaget til borettslag lederen... ( Bor i boretslag selv med felles vaskeri)

Hvis du er mørk i huden så er du , i nordmenns øyne, like utlending som han somaleren som,as we speak, blir smuglet inn i landet...;-)

Jeg ser så norsk ut som det går an, men når folk skal skrive navnet mitt får de problemer.. Må som regel s t a v e det for dem eller vise legitimasjon slik at de kan skrive av.

Ulv I Faarikaal

Jeg ser så norsk ut som det går an, men når folk skal skrive navnet mitt får de problemer.. Må som regel s t a v e det for dem eller vise legitimasjon slik at de kan skrive av.

En polsk kompis måtte bytte navn, da ingen greide å skrive det riktig :-)

Det opplever jeg ofte at jeg må be om på biblioteket dersom de ikke har med seg lånekortet og de aller fleste tar det med godt humør. :o) Heldigvis!

Det opplever jeg ofte at jeg må be om på biblioteket dersom de ikke har med seg lånekortet og de aller fleste tar det med godt humør. :o) Heldigvis!

Jeg tar det med godt humør. :)Faktisk har jeg veldig moro av de mange utgavene av etternavnet mitt som jeg får på reklame og brev i posten.

Annonse

Jeg tar det med godt humør. :)Faktisk har jeg veldig moro av de mange utgavene av etternavnet mitt som jeg får på reklame og brev i posten.

Godt å høre. :o) En av jentene pleier bare å le og si:"Jeg skal skrive det jeg" og så får hun en papirlapp og en penn og så løser det seg så fint så. :o) En annen som er kronisk lånekortglemmer har jeg rett og slett lært meg lånenummeret utenatt til! :o)

Du skulle hivd dem ut.

At de to småpiger har rent undertøy er da vitkigre enn jeg har. Skjønt underøty og undertøy. Unger i den aldren har vel bare skolisser under.

Det er noen annet med oss som bruker fjelltelt pluss moms.

Gjest lis@bet

Flashback!!

Bortsett fra at i vår blokk hadde vaksetidstjeleren Downs Syndrom. Jeg har derfor blitt antisyndromist. Eller noe sånt.

Var det ikke mulig å avbryte vaskemaskinen deres? Jeg hadde gått ned en halv time senere og hivd ut klærne deres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...