Ulv I Faarikaal Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Jeg også ) Skal vi ta en joik? ) Joik ? Den redselsfulle haukingen er ikke noe for meg. 0 Siter
soleil Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Joik ? Den redselsfulle haukingen er ikke noe for meg. 2 samer i fortrolig samtale: -E' d' sant at d' e' like godt å pule reinsdyr som kvinnfolk? - Du får høre me' han Ante, han skal visst ha pult kvinnfolk... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 2 samer i fortrolig samtale: -E' d' sant at d' e' like godt å pule reinsdyr som kvinnfolk? - Du får høre me' han Ante, han skal visst ha pult kvinnfolk... Jeg sa til en samebror: "Kul snøskuter du har !" Han svarte : "Den er ikke kul, den er krønn !" 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 2 samer i fortrolig samtale: -E' d' sant at d' e' like godt å pule reinsdyr som kvinnfolk? - Du får høre me' han Ante, han skal visst ha pult kvinnfolk... Under krigen slo en bombe ned i dassen i Karasjok, og en same kom springandes ut av røyken etter smellet og ropte : "Har nokken sætt ei høyrehand og ein ståkuk ?" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.