Gå til innhold

Humanetikerne sier det som det er..

Anbefalte innlegg

Det var interessant å lese gårsdagens oppslag i Dagbla om Levi Fragell i Humanetisk forbund, og hans syn på den muslimske fare. Saken og ble tatt opp i Tabloid i går kveld, da med Lars Gule og den norske Ali i hovedrollene.

Jeg har vært forsiktig med å ta Lars Gule (den gamle kommunisten) som sannehetsvitne for noe som helst. Likevel skal Humanetisk Forbund har all ære for å ha tatt bladet fra munnen og sagt rett ut hvilket svineri den islamske religion og kultur representerer.

Dessverre finnes oppslag med Fragell bare i papirutgaven av gårsdagens avis. Men har dere muligheten, så er det verdt å lese.

Uansett; det er imponerende av forbundet å endelig tørre si fra om mishandlingen, tyranniet og terroren som alltid følger islam.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103753-humanetikerne-sier-det-som-det-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Ja eg reknar med at det er "mishandlingen, tyranniet og terroren som alltid følger islam" som lensmannen i Haram, Jens Vidar Bjørkedal var tiltrekt av då han konverterte til Islam i forfjor...

http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/10/17/288503.html

Når jeg kan bevise at koranen godtar folkemord, mord, tyveri, heleri, slaveri, voldtekter, avstraffelser med tortur, massetortur av menneskeheten, henrettelser ved tortur, lemlestelser, blodhevn, kvinne­diskriminering, prostitusjon, hallikvirksomhet og at mennesker jages i landflyktighet om de motsetter seg islam, så overrasker det vel ikke at muslimene i vår tid har et stort behov for å tilsløre dette med klokskap, fortolkninger, tilpasninger, forståelse og lignelser.

Muslimer henviser til koranen, men sjelden kan de vise hvor det står eller nøyaktig ordlyd. De lyver fortere enn bikkja lopper seg for å skjule de alarmerende brutale urimelighetene og brudd på menneskeretter som fins i massevis der. Slalomkjøringen mellom skriftsteder som kan virke støtende på andre er meget vanlig og blir holdt hemmelig for andre. De satser på at vi andre vantro ikke kan lese koranen eller har den tilgjengelig. Alle gangene jeg har fått et utsagn og skal finne det i koranen, vet ikke noen hvor det står og ikke nøyaktig ordlyd. Alle er overrasket over at jeg har koranen både på arabisk og norsk.

Ja eg reknar med at det er "mishandlingen, tyranniet og terroren som alltid følger islam" som lensmannen i Haram, Jens Vidar Bjørkedal var tiltrekt av då han konverterte til Islam i forfjor...

http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/10/17/288503.html

Tja, bassisten, det finst nok døme på gode muslimar, sjølv om du måtte attende til ein ganske gamal artikkel.

Når det gjeld lensmannen konkret, kjenner eg ikkje saka, men går ut i frå at han vart hugtekjen og ville i buksa på dama. Og frå eiga røynsle veit vi jo at mannfolk då kan strekkje seg langt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...