Good Golly! Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 ... er like bra som Sun tabletter! Kjøpte feil og oppdaget det ikke før ett 2. vasken. Nå lukter t.o.m. koppene frächt! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Og du fortsetter med det ? Krystallsoda også. 0 Siter
Good Golly! Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Skrevet 6. mai 2003 Og du fortsetter med det ? Krystallsoda også. Koppene blir skinnende rene, så hvorfor kjøpe to sorter da? 0 Siter
Gjest annette Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Og du fortsetter med det ? Krystallsoda også. Det hadde ikke jeg turt assa...skummer da mye mere,Omo... Åssen går det ann å kjøpe feil av Sun og Omo da?De ligger da på 2 forskjellige steder i butikkene som regel. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Koppene blir skinnende rene, så hvorfor kjøpe to sorter da? Åsså så godt som det lukter ? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Koppene blir skinnende rene, så hvorfor kjøpe to sorter da? Kopper blir skinnende rene om man vasker dem med klorin eller bruker skurepulver på dem. Det ville jeg aldri gjort til daglig likevel, det inneholder en del stoffer som det er uheldig å få i seg og derfor vasker jeg dem etterpå med oppvaskemidler som Sun eller Zalo. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Koppene blir skinnende rene, så hvorfor kjøpe to sorter da? Ganske enkelt fordi jeg ikke ville stolt på at OMO ikke inneholder stoffer man ikke bør ha i seg, kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.