Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei:)

Begynner å bli skikkelig lei av å ha en vond hoste og mye, mye slim i halsen nå. Har hatt det slik i iallfall to år.. var mer problem før, jeg hoster ikke så mye lengre- men slimet (som jeg hoster opp i store, gule klyser) er ett stort problem. Jeg har dessuten vistnok en dårlig ånde- og ifølge kjæresten min en halsinfeksjon.

Isåfall: kan jeg finne ut av dette med en hals-prøve? Jeg takler ikke blodprøver, så det er uaktuelt..

Hvis det ikke er halsinfeksjon: hva kan det være? noen ideer? dette begynner som sagt å irritere meg veldig mye nå .. skulle så gjerne fått gjort noe med det!

Har vært hos legen- men det eneste legen min er oppptatt er av å ta blodprøver av meg.. :o/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103770-halsproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

Nå må du skjerpedeg og komme deg til legen å få tatt blodprøve!!

Det får da være maken til hysteri, skjønner at du er redd men å ha det slik i to år fordi man er redd et eneste nålestikk er jo helt idiotisk.

Jeg er blodgiver og kan på ære og samvittighet si at det å få blod tappet av kroppen ikke gjør særlig vondt. Et lite stikk så går alt av seg selv, et tips er å lukke øynene og ikke se på nålen før og mens den trenger inn i huden, det gjør ikke vondt mens blodet tappes.

Det å få sprøyter er mye verre, da trenger de jo inn en fremmed veske inn i kroppen, det synest jeg er litt ubehagelig.

Det værste med sprøyter er egentlig tiden før du skal ta de, da gruer men seg mye for å til slutt finne ut at det var uten grunn.

Et lite annet tips kan være sink, kjøp det på helsekosten, dersom kroppen mangler mye sink så blir man ikke kvitt slikesykdommer.

Men jeg synest at for sin egen helses skyld og kjærestes vell så skal du ta den blodprøven :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/103770-halsproblemer/#findComment-598629
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...