Gå til innhold

Bitch!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Iznogood
Skrevet

Hvorfor er det slik at kvinnfolk som sier ifra om ting som er galt, ender opp med å bli kalt bitch ?? Jeg er lite tolerant for forskjellsbehandling, urettferdighet forøvrig, jantelov og uærlighet. Hvorfor er det JEG som ender opp som bitch fordi jeg påpeker at noe er galt??

Skrevet

Det er det velkjente "nedgraderings" prinsippet. Å få noen til å føle seg som prototypen på kjerring, simple kjeftesmeller. Da tar du piffen ut av dem, liksom. Menn har jo benyttet det som "hersketeknikk" i uminnelige tider. På møter på jobben for eksempel. Ti menn samlet rundt et bord. En kvinne. Mennene ønsker å feie kvinnen av banen, hun er en trussel for hun er kompetent, men kanskje ny på jobben. "Kan ikke du stikke og fikse kaffe til oss, Grete?" sier de da....Da gjelder det å ha svaret på rede hånd!!

Tilbake til deg; det er bare å trekke på skuldrene av slike kommentarer, og sørge for å ikke miste beherskelsen; "Jeg sier og står for det jeg mener!"

Gjest Aina E
Skrevet

Some friends were sitting at the bar talking about their professions.

The first guy says

- I'm a Y.U.P.P.I.E, you know... Young, Urban,

Professional, Peaceful, Intelligent, Ecologist.

The second guy says

- I'm a D.I.N.K, you know....Double Income, No Kids. The third guy says,

- I'm a R.U.B., you know...Rich, Urban, Biker.

They turn to the woman and ask her, What are you?

She replies

- I'm a WIFE, you now....Wash, Iron, Fuck, Etc.

The second women answers before being asked

- BITCH.

What exactly is a BITCH?!?, they ask in unison.

- Babe In Total Control of Herself.

So ladies, next time somebody calls you Bitch

- SMILE...and say Thank You!!

petter smart
Skrevet

Det er det velkjente "nedgraderings" prinsippet. Å få noen til å føle seg som prototypen på kjerring, simple kjeftesmeller. Da tar du piffen ut av dem, liksom. Menn har jo benyttet det som "hersketeknikk" i uminnelige tider. På møter på jobben for eksempel. Ti menn samlet rundt et bord. En kvinne. Mennene ønsker å feie kvinnen av banen, hun er en trussel for hun er kompetent, men kanskje ny på jobben. "Kan ikke du stikke og fikse kaffe til oss, Grete?" sier de da....Da gjelder det å ha svaret på rede hånd!!

Tilbake til deg; det er bare å trekke på skuldrene av slike kommentarer, og sørge for å ikke miste beherskelsen; "Jeg sier og står for det jeg mener!"

"Svart? Med sukker eller fløte?"

Eller var det andre svar du tenkte på?

Skrevet

'Du, jeg tenkte jeg skulle stå over kaffen så tidlig / sent på dagen, men hvis du setter over kan jeg jo godt ta en kopp... Tar du med noe å bite i også?'

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...