Gjest Dumme mamma Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Sønnen min på 2,5 fikk ved et uhell i seg en halv flaske sanasol for en tid tilbake. Jeg visste ikke hva som hadde skjedd før dagen etter, da han begynte å bli veldig dårlig. Han hadde skikkelig diare, var helt utslått og i mildt sagt elendig form noen dager. Jeg forhørte meg med folk jeg trodde hadde peiling på slikt, og fikk tilbakemelding på at dette ikke var farlig selv om han ble dårlig. Det ville gå over av seg selv. Og det gjorde det jo også. Men er det noen muligheter for seinvirkninger av slikt? Bør jeg holde han unna vitaminer en stund? Noen meninger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angela1365380318 Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Så vidt jeg husker så inneholder sansasol for det meste c-vitaminer, disse er vanndrivendes, noe som betyr at han tisser ut det kroppen ikke har bruk for. For mye c-vitaminer over lang tid er farlig hevdes det, men da må man ha mye større doser en en flaske sansol og over en lang stund. Alikevel så anbefaler jeg deg for hans vellvære at du prøver å holde deg til doseringen, han spiser vel frukt og grønsaker med vitaminer i også, og som sagt så kommer det bare ut igjen det han ikke trenger. Du trenger ikke å holde han unna vitaminer for en stund, det gjør sikkert ikke mer nyte en skade. Men når man er så liten så ville iallefall jeg holdt meg til anbefalt dose, fordi om norge er kjent for å ha svake doser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Inneholder ikke Sanasol A og D-vitaminerogså? Jeg tror ikke jeg hadde gitt ham noe kosttilskudd med disse vitaminene på en stund da de lagres i kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.