hare1365380455 Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Jeg er ikke sikker, men annenhver måned kanskje? Er det oftere? Har elektrisk også, men den bruker jeg ikke akkurat nå. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Det var det i grunn fint du minnet meg på.. Jeg tror sannelig jeg kjøpte ny i...januar.. fysj&føy.. Det blir ny i morgen:o) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Huff da....det går nok noen måneder mellom hver gang. Fire kanskje? Har lest at nordmenn er blant de som venter lengst med å bytte ut tannbørsten, i Europa. Skal kjøpe nye i morgen..... 0 Siter
Soria Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Eh, godt du minnet meg på det :-) *skrive på handlelisten* 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Sånn omtrent hver annen mnd. Passer på å bytte ut ungenes også, mannen får sørge for sin egen tannbørste. ) 0 Siter
Gjest peacemaker Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Huff da....det går nok noen måneder mellom hver gang. Fire kanskje? Har lest at nordmenn er blant de som venter lengst med å bytte ut tannbørsten, i Europa. Skal kjøpe nye i morgen..... Ikke ofte nok, men hvordan få tenåringer til å bruke den? 0 Siter
Gjest karius kjæreste Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Tydeligvis alt for sjelden. Hva er anbefalt? Jeg tør ikke svare. 0 Siter
favn Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Med kun vanlig tannbørste blir det skifte etter 3-4 uker, max. Veksler imidlertid med el-børste der børsten skiftes ut litt sjeldnere, kanskje hver 5.-6. uke. Tannbørster er et eldorado for bakterier og burde egentlig byttes hver uke. Men det er jo igjen et spørsmål om penger og ressurssløsing - er det noen som snart føler seg kaller til å finne opp tannbørsten der man kun bytter ut børsten og slipper å hive hele greia? 0 Siter
molli Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Jeg bytter ganske ofte, faktisk. Om jeg hadde ventet så lenge som to mnd, hadde det knapt vært en tust igjen på'n. Jeg pusser nemlig så hardt at busta fyker:-) Bruker elektrisk tannbørste og "manuell" litt sånn om hverandre. Den elektrisk har forresten et grønt fargefelt i midten av børsten, når det er slitt vekk, skal man bytte. 0 Siter
Gjest tannbørsten Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Tydeligvis alt for sjelden. Hva er anbefalt? Jeg tør ikke svare. tror det er anbefalt fire ganger i året, kan det stemme tro? 0 Siter
Gjest karusell Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 http://www.jordan.no/ Sjekk ut "10 gode grunner til å bytte tannbørsten" linken, den er ganske morsom:) 0 Siter
mysteria Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 http://www.jordan.no/ Sjekk ut "10 gode grunner til å bytte tannbørsten" linken, den er ganske morsom:) *humrer* ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 http://www.jordan.no/ Sjekk ut "10 gode grunner til å bytte tannbørsten" linken, den er ganske morsom:) Morsomt:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.