Gå til innhold

Hvor ofte bytter du ut tannbørsten din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest peacemaker

Huff da....det går nok noen måneder mellom hver gang. Fire kanskje?

Har lest at nordmenn er blant de som venter lengst med å bytte ut tannbørsten, i Europa.

Skal kjøpe nye i morgen.....

Ikke ofte nok, men hvordan få tenåringer til å bruke den?

Med kun vanlig tannbørste blir det skifte etter 3-4 uker, max.

Veksler imidlertid med el-børste der børsten skiftes ut litt sjeldnere, kanskje hver 5.-6. uke.

Tannbørster er et eldorado for bakterier og burde egentlig byttes hver uke. Men det er jo igjen et spørsmål om penger og ressurssløsing - er det noen som snart føler seg kaller til å finne opp tannbørsten der man kun bytter ut børsten og slipper å hive hele greia?

Jeg bytter ganske ofte, faktisk. Om jeg hadde ventet så lenge som to mnd, hadde det knapt vært en tust igjen på'n. Jeg pusser nemlig så hardt at busta fyker:-)

Bruker elektrisk tannbørste og "manuell" litt sånn om hverandre. Den elektrisk har forresten et grønt fargefelt i midten av børsten, når det er slitt vekk, skal man bytte.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...