Gå til innhold

egg?

Gjest kesam

Anbefalte innlegg

Gjest kesam

Kan man steke egg inni ovnen på samme måte som i panna?

I en form eller i folie?

Vil bare spare fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eggefant

jeg steker egg uten fett i teflonpanna..går helt fint.

Eller jeg bruker microversjonen. Blander et egg med litt vann ,gressløk, salt og pepper og visper det i en kopp som jeg setter i microen et minutts tid. Godt og fettfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller jeg bruker microversjonen. Blander et egg med litt vann ,gressløk, salt og pepper og visper det i en kopp som jeg setter i microen et minutts tid. Godt og fettfritt.

Hvorfor ikke bare koke egget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eggefant

Hvorfor ikke bare koke egget?

kan jo bli lei av å spise kun kokte egg da ;) Greit å kunne variere litt, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo bli lei av å spise kun kokte egg da ;) Greit å kunne variere litt, ikke sant?

Da ville jeg ha variert med ett bløtkokt med krydder i. Egg er og blir egg uansett, bløtt eller hardt kan du variere med men ellers så er det bare tilbehøret du kan variere med. Hm kanskje på tide å lage en omelett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egg (per 100 g):

proteiner, 13,2g

fett: 10 g

Mesteparten av fettet er i plomma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eggefant

egg (per 100 g):

proteiner, 13,2g

fett: 10 g

Mesteparten av fettet er i plomma...

joda..men en trenger jo ikke gjøre det verre enn det er ved å steke egget i fett.

Egg er sunt, og det lille fettet som er i plomma har en bare godt av. Noe fett skal en jo ha i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...