laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Og det irriterer meg helt grenseløst.. Samboer er grei, men i dag kranglet vi nå igjen, og det om verdens mest corny tema.. Tingen var i dag den at han driver og bruker opp ting jeg har kjøpt på badet, hårgele, tannpasta osv, osv.. Dette er ikke problemet, men når jeg trenger så er det jo gjerne tomt.. På forespørsel sier han da at han ikke har rørt det.. Dette er bare ett eksempel..Han småjuger meg opp i trynet på så mange åpenbare, men dog små ting.. Sånn, Nei, den har jeg ikke tatt, Det har jeg allerede gjort osv.. Det er HELT åpenbart når han gjør dette, jeg synes det er respektløst å juge om sånt..(Jeg hadde hatt bedre forståelse om han hadde noe å juge for).. Han får dessuten vridd det til at det er jeg som er urimelig.. Han skjønner tydeligvis ikke at jeg krangler om lyving, og IKKE at han tar hårgele.. Selvom jeg prøver å presisere dette.. Er dette ett tema jeg ikke burde gidde å krangle om, eller synes dere også småjuging er irriterende? 0 Siter
birdie Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Jeg synes det er corny at dere bor sammen, men at du finner det nødvendig å skille mellom "ting JEG har kjøpt" - og til alt overmål sanitærprodukter?? Skjønner nesten at han finner det bryet verdt å juge. Dere har kanskje husnisser? Går du i søvne? 0 Siter
soleil Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Småjuging er sikkert irriterende, men at han snylter på hårgeleen og stjeler tannkrem er laaangt over streken. Var det min kjæreste ville det blitt klask på baken og i seng uten kveldsmat! Lås inn dine dyrebare kosmetikk og gjem nøkkelen på et lurt sted. Jug tilbake. Gjem tingene hans. Bruk opp eller slit ut hans ting. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Dette hadde jeg og blitt irritert over! Hvis dere er bare dere to - og det er helt åpenlyst at han har brukt det opp, er det vel bare å erkjenne det da....!!! Men det er nok som du sier, viktig å presisere for ham at det er lyvingen du først og fremst irriterer deg over - ikke det andre. 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Jeg hadde ikke giddet å bry meg.... Det er så mange andre ting å irritere seg over.... Hvis du bruker tingene innimellom, så vil du vel se at de naturlig nok minker. det kan da vel ikke være noen bombe når det da er tomt? (Er dette et tulleinnlegg kanskje??) Vel vel, Ingen ting å "bælje" over synes 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Skrevet 6. mai 2003 Jeg synes det er corny at dere bor sammen, men at du finner det nødvendig å skille mellom "ting JEG har kjøpt" - og til alt overmål sanitærprodukter?? Skjønner nesten at han finner det bryet verdt å juge. Dere har kanskje husnisser? Går du i søvne? Det har blitt til at vi har vært vårt, av forskjellige årsaker, men hovedsakelig på grunn av forskjellig smak.. Og han bruker opp sitt, men gidder ikke å kjøpe nytt Det er ikke at han bruker tingene mine som primært plager meg, det må han gjerne, men da på den betingelse at han sier fra når han har brukt alt.. Det som plager meg er at han blånekter, når jeg fastslår at han har brukt opp det jeg har, og som jeg trenger med engang.. Jeg fatter virkelig ikke hva slags dritt ting det er å lage historier om.. Jeg tror husnissen vår og sambis har samme navn.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Skrevet 6. mai 2003 Småjuging er sikkert irriterende, men at han snylter på hårgeleen og stjeler tannkrem er laaangt over streken. Var det min kjæreste ville det blitt klask på baken og i seng uten kveldsmat! Lås inn dine dyrebare kosmetikk og gjem nøkkelen på et lurt sted. Jug tilbake. Gjem tingene hans. Bruk opp eller slit ut hans ting. ) Jepp.. Skal slite ut foreks tegneseriene hans, legge de på min side av senga, og deretter blånekte for at jeg har tatt i de.. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Tja, så lenge han ikke lyver om noe annet, så. Du burde vært mer nervøs om det var leppestiften din, mascaraen, g-strengene, eye lineren (er det ikke noe som heter det?) og tampongene dine som sakte men sikkert forsvant! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Skrevet 6. mai 2003 Dette hadde jeg og blitt irritert over! Hvis dere er bare dere to - og det er helt åpenlyst at han har brukt det opp, er det vel bare å erkjenne det da....!!! Men det er nok som du sier, viktig å presisere for ham at det er lyvingen du først og fremst irriterer deg over - ikke det andre. Jepp. Det er akkurat det. Her bor kun jeg og han, og han får seg til juge om sånt hele tiden.. Og det hjelper ikke at jeg sier at jeg er fullstendig klar over at han står å juger han holder jaggu på sitt.. Jeg synes det ligger noe relativt fornærmede i å oppføre seg sånn..Håper han at jeg skal tro jeg er sprø og tar feil, bare han holder på lenge nok..? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Skrevet 6. mai 2003 Jeg hadde ikke giddet å bry meg.... Det er så mange andre ting å irritere seg over.... Hvis du bruker tingene innimellom, så vil du vel se at de naturlig nok minker. det kan da vel ikke være noen bombe når det da er tomt? (Er dette et tulleinnlegg kanskje??) Vel vel, Ingen ting å "bælje" over synes Neivel, det kanskje ikke den tingen man bør jazze seg mest opp over.. Men ikke tulleinnlegg, det irriterer meg seriøst..Men skal prøve å sette det i perspektiv.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Skrevet 6. mai 2003 Tja, så lenge han ikke lyver om noe annet, så. Du burde vært mer nervøs om det var leppestiften din, mascaraen, g-strengene, eye lineren (er det ikke noe som heter det?) og tampongene dine som sakte men sikkert forsvant! Det får jeg ha i fred.. Det er prinsippet+idiotien som irriterer meg her.. Hvorfor nekte, når det finnes bevis? Det blir dumt..Men jeg får vel sette det litt i perspektiv, verdensundergang er det jo ikke.. 0 Siter
pirko Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Det har blitt til at vi har vært vårt, av forskjellige årsaker, men hovedsakelig på grunn av forskjellig smak.. Og han bruker opp sitt, men gidder ikke å kjøpe nytt Det er ikke at han bruker tingene mine som primært plager meg, det må han gjerne, men da på den betingelse at han sier fra når han har brukt alt.. Det som plager meg er at han blånekter, når jeg fastslår at han har brukt opp det jeg har, og som jeg trenger med engang.. Jeg fatter virkelig ikke hva slags dritt ting det er å lage historier om.. Jeg tror husnissen vår og sambis har samme navn.. Hvis man ikke engang kan være ærlig om sånne "filleting" så er det et dårlig tegn... 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Typisk mannfolk og nesten ikke verdt å krangle om. Men det blir som deg og lebestiftene, vet du, låninga mener jeg ;o) 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Det er da irriterende! Vi er ellers ganske ærlige her i huset.. Jeg hadde blitt SÅ irritert om mannen min gjorde det. Særlig når det er så åpenlyst at han lyver.. og det er unødvendig. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Skrevet 6. mai 2003 Typisk mannfolk og nesten ikke verdt å krangle om. Men det blir som deg og lebestiftene, vet du, låninga mener jeg ;o) ja, det blir vel noe av det samme.. Men når jeg blir fersket inoe, stort eller smått, så gir meg jo.. Han fortsetter, selvom han vet, og jeg vet, at han juger så det renner.. Men sikkert egentlig latterlig problemstilling, sånn sett i perspektiv..) 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Hjelpe meg.. Noen her sier at "det ville ikke brydd meg", det tror jeg er bullshit. En, to, tre slike episoder ville nok ikke vært noe problem nei, men når du sier at det stadig gjentar seg.. -Er han mindre intelligent eller prøver han å få deg til å fremstå slik? Kjenner jo ikke forholdet deres, men hvis han føler seg nødt til å juge om slike bagateller kan man jo lure på hva han ellers kunne finne på å juge om. Jeg ville vært veldig lite tolerant overfor slikt barnslig toskeri som det der. Det skal ikke være nødvendig å holde på slik overfor en man er glad i. Det er _prinsippet_ som teller. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Skrevet 6. mai 2003 Det er da irriterende! Vi er ellers ganske ærlige her i huset.. Jeg hadde blitt SÅ irritert om mannen min gjorde det. Særlig når det er så åpenlyst at han lyver.. og det er unødvendig. Det er akkurat "unødvendig" som provoserer meg så jævlig..) 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Det får jeg ha i fred.. Det er prinsippet+idiotien som irriterer meg her.. Hvorfor nekte, når det finnes bevis? Det blir dumt..Men jeg får vel sette det litt i perspektiv, verdensundergang er det jo ikke.. Forstår godt hva du mener. Irriterende at en kjæreste skal lyve. Hvorfor? 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Hjelpe meg.. Noen her sier at "det ville ikke brydd meg", det tror jeg er bullshit. En, to, tre slike episoder ville nok ikke vært noe problem nei, men når du sier at det stadig gjentar seg.. -Er han mindre intelligent eller prøver han å få deg til å fremstå slik? Kjenner jo ikke forholdet deres, men hvis han føler seg nødt til å juge om slike bagateller kan man jo lure på hva han ellers kunne finne på å juge om. Jeg ville vært veldig lite tolerant overfor slikt barnslig toskeri som det der. Det skal ikke være nødvendig å holde på slik overfor en man er glad i. Det er _prinsippet_ som teller. Og hva er vitsen med å lyve? 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 ja, det blir vel noe av det samme.. Men når jeg blir fersket inoe, stort eller smått, så gir meg jo.. Han fortsetter, selvom han vet, og jeg vet, at han juger så det renner.. Men sikkert egentlig latterlig problemstilling, sånn sett i perspektiv..) Jeg prøver ikke engang å ljuge. Innrømmer det like gjerne med en gang men det er fordi jeg er så forbannade dårlig til å ljuge ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.