Gjest kule doug Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Ville bare si at jeg digger den serien!! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. mai 2003 Skrevet 6. mai 2003 Dama til "kongen" er i hvert fall noe av det lekreste og mest sjarmerende som noensine har spankulert på en tv-skjerm. Det er helt sikkert. 0 Siter
Gjest TV-salven Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Dama til "kongen" er i hvert fall noe av det lekreste og mest sjarmerende som noensine har spankulert på en tv-skjerm. Det er helt sikkert. Du må se mer på TV! Hun er knøtt-lita, har surt oppsyn og grinete stemme. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Du må se mer på TV! Hun er knøtt-lita, har surt oppsyn og grinete stemme. Jeg synes ikke det gjør noe at de er små. Hun er for øvrig ikke sååå liten, dog ser hun selvsagt liten ut i forhold til denne store klumpen av en "konge". Surt oppsyn? Jeg synes hun er møkksjarmerende, jeg! 0 Siter
FrozenOne Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Du må se mer på TV! Hun er knøtt-lita, har surt oppsyn og grinete stemme. Synes hun er utrolig sjarmerende og morsom, jeg, og med et lass personlighet. Det samme synes jeg forøvrig om kona i "Ti tommeltotter." 0 Siter
Gjest TV-salven Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Synes hun er utrolig sjarmerende og morsom, jeg, og med et lass personlighet. Det samme synes jeg forøvrig om kona i "Ti tommeltotter." Mimikken består av uttrykkene "sur" og "sarkastisk". Innholdet i det hun sier får hun ikke noe kred for, det er manusforfatternes. Fru Taylor er bedre. (Litt). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.