Gå til innhold

Kongen av Queens

Anbefalte innlegg

Gjest kule doug
Skrevet

Ville bare si at jeg digger den serien!!

Skrevet

Dama til "kongen" er i hvert fall noe av det lekreste og mest sjarmerende som noensine har spankulert på en tv-skjerm. Det er helt sikkert.

Gjest TV-salven
Skrevet

Dama til "kongen" er i hvert fall noe av det lekreste og mest sjarmerende som noensine har spankulert på en tv-skjerm. Det er helt sikkert.

Du må se mer på TV! Hun er knøtt-lita, har surt oppsyn og grinete stemme.

Skrevet

Jeg synes ikke det gjør noe at de er små. Hun er for øvrig ikke sååå liten, dog ser hun selvsagt liten ut i forhold til denne store klumpen av en "konge".

Surt oppsyn? Jeg synes hun er møkksjarmerende, jeg! :)

Skrevet

Synes hun er utrolig sjarmerende og morsom, jeg, og med et lass personlighet. Det samme synes jeg forøvrig om kona i "Ti tommeltotter."

Gjest TV-salven
Skrevet

Synes hun er utrolig sjarmerende og morsom, jeg, og med et lass personlighet. Det samme synes jeg forøvrig om kona i "Ti tommeltotter."

Mimikken består av uttrykkene "sur" og "sarkastisk".

Innholdet i det hun sier får hun ikke noe kred for, det er manusforfatternes. Fru Taylor er bedre. (Litt).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...