Gå til innhold

Dine beste Gjerrigknark-tips?

Anbefalte innlegg

Gjest Undertegnet
Skrevet

Syns det er på tide at vi som siviliserte forumianere deler små og store gleder som vi har spart penger på..?

F.eks er mine tips som følger:

Jenter: Gå i parfymerier og vær oppriktig interessert i en make-up-krem, men du har selvsagtt bomkjøpt før, og er avhengig av å få med en test. Gjør dette i samtlige parfymerier i byen, men ikke vær så dum som meg å gå til to butikker i samme kjede...for vips, så er sjefen i den ene - og vips, så er hun i den andre..og lurer på hva Du egentlig holder på med som trenger å prøve ut kremen også der...

Andre lure tips? Ta med deg salt og pepper i lassevis fra McDonalds....Og hell dem over på bøssene...Fiiint! :-)

Og nå er det din tur...? :-)

Gjest signaturen
Skrevet

Hm.. før tok jeg med meg en plastpose hjemmefra når jeg skulle i butikken, men det var mest fordi vi har så mange hjemme. Har ellers ikke hatt "giddå" til å gjøre som deg ang. ansiktskrem.. og ikke samvittighet til å ta med et lass salt og pepper fra mac'en...

Gjest agine
Skrevet

Hm.. før tok jeg med meg en plastpose hjemmefra når jeg skulle i butikken, men det var mest fordi vi har så mange hjemme. Har ellers ikke hatt "giddå" til å gjøre som deg ang. ansiktskrem.. og ikke samvittighet til å ta med et lass salt og pepper fra mac'en...

Skru av varmen, legg pledd i sofaen, surr deg inn i pledd, ta på vest og tøffler. Gjelder helst om vinteren, mest å spare da.

Bor du i blokk er det bare å samle sammen naboens morgen aviser og fyre på dem for å få en liten lunk.

Doggybag er alltid smart å ha med, ellers er det jo mange fine bursdagsgaver på fretex, bare pass på at det ikke står navn inni plaget

Gjest til agine
Skrevet

Skru av varmen, legg pledd i sofaen, surr deg inn i pledd, ta på vest og tøffler. Gjelder helst om vinteren, mest å spare da.

Bor du i blokk er det bare å samle sammen naboens morgen aviser og fyre på dem for å få en liten lunk.

Doggybag er alltid smart å ha med, ellers er det jo mange fine bursdagsgaver på fretex, bare pass på at det ikke står navn inni plaget

Ikke gi brukte klær i gave, da! Det gjør svigermor.. slitte plagg pakket inn...

Gjest ikke sign her
Skrevet

Da svigers skulle reise herfra etter besøk, tok de med seg mat/drikke fra oss... Slik sparte de litt. Da de skulle kjøre oss en liten tur måtte vi betale for bensin og slitasje av bilen.. slik sparte de mer. Da svigermor skulle på besøk og kjøre hit, måtte vi betale mye ekstra fordi hun skulle ha med seg en sofa. Altså vi betalte turen/båten/mat for henne! Slik fikk hun seg en gratis tur...

Skrevet

"Ta med deg salt og pepper i lassevis fra McDonalds"

Mye penger å spare på salt og pepper.

Salt i tilsvarende usle kvalitet koster 9 kr/kg. Det er to års forbruk.

Pepperet på McD smaker ikke engang papp - som alt annet gjør.

Alt i alt en glimrende idé.

:-)

Skrevet

Jeg har i perioder en tendens til å falle for lokketilbud i kataloger som kommer i posten.

Spesielt har jeg fått mange fine bøker, cd'er, undertøy, små parfymeflasker, kosmetikk og lignende.

Problemet melder seg når en "glemmer" å avbestille eller å melde seg ut.

Sjekk alt i småskrift, at man må kjøpe et eller flere produkt eller at man må være medlem i et år er vanlige betingelser for å få lokkepremien gratis.

Hvis lokkepremien ikke har sammenheng med klubbens produkter så har du rett på å få det tilsendt uten å bli medlem, men da må du betale porto selv. (dyrt)

http://www.gjerrigknark.com/modules.php?name=Forside

Skrevet

Snylter litt på bokklubbene.

Melder meg inn i de jeg vil inn i, er medlem uten å kjøpe noe (dvs, jeg kjøper jo en bok en sjeldent gang) i ett år, altså så lenge man må være medlem før man kan melde seg ut, så melder jeg meg ut og melder meg inn igjen for å få nye 5 gratisbøker.

Gjør man dette i 5 bokklubber så får man tilsammen 20-25 bøker i året, noe som holder lenge for meg, og i forhold til å kjøpe dem i butikken sparer man mer enn 5000 kroner.

Jeg har for øvrig ikke gjort dette enda, men jeg tenker på det... Synes kanskje det er litt dårlig, men akkurat nå har jeg bøker, og kanskje jeg gjør det når jeg har lest dem ut :)

Skrevet

Jeg har for øvrig ikke hørt makan til latterlig gjerrigknarktips noensine... Snylte pepper på McDonalds?

Er're virkelig mulig. For øvrig er vel dette å stjele.

Skrevet

Jeg har for øvrig ikke hørt makan til latterlig gjerrigknarktips noensine... Snylte pepper på McDonalds?

Er're virkelig mulig. For øvrig er vel dette å stjele.

Vakke du ute etter et gjerrigknarktips her før hælja kanskje? *s* Det er bare spørsmål om gjerrigskap på ulike nivåer lille venn. Noen har det på pepper, andre på pils...

Skrevet

Vakke du ute etter et gjerrigknarktips her før hælja kanskje? *s* Det er bare spørsmål om gjerrigskap på ulike nivåer lille venn. Noen har det på pepper, andre på pils...

Næææ, det gikk egentlig ikke på kroner.

Det er mer det at det er et par pubber i byen hvor de spiller jævla god musikk og som jeg trives enormt å sitte på med mine iskalde øl, en røyk og en eller annen avis, som gjorde susen.

Tjente vel lite på det, sånn i forhold til togpenger og en burger.

Skrevet

Næææ, det gikk egentlig ikke på kroner.

Det er mer det at det er et par pubber i byen hvor de spiller jævla god musikk og som jeg trives enormt å sitte på med mine iskalde øl, en røyk og en eller annen avis, som gjorde susen.

Tjente vel lite på det, sånn i forhold til togpenger og en burger.

Nøh... du var litt gjerrig - bare innrøm det *fnis*, men det gjør ikke noe det vet du. Du er jo ikke gjerrig på alle måter ;o) Jeg vrei den lille peanøtthjernen min helt tom, fant ikke noen lure steder å gå for å bli drita på "low cost" *s* Men så er jo jeg gammal også da.

Forresten har jeg bytta ut rullatorn med en Yamaha 750, nå kan du bare gi beng i å smøre. Jeg har ikke kunnet regne med deg i det siste likevel.

Skrevet

Nøh... du var litt gjerrig - bare innrøm det *fnis*, men det gjør ikke noe det vet du. Du er jo ikke gjerrig på alle måter ;o) Jeg vrei den lille peanøtthjernen min helt tom, fant ikke noen lure steder å gå for å bli drita på "low cost" *s* Men så er jo jeg gammal også da.

Forresten har jeg bytta ut rullatorn med en Yamaha 750, nå kan du bare gi beng i å smøre. Jeg har ikke kunnet regne med deg i det siste likevel.

Neida, jeg var ikke gjerrig. Det kostet meg vel når jeg tenker etter mer penger enn hva det kunne ha gjort! Dessuten kunne jeg drukket noe sprit jeg har stående, men sprit har ikke fristet meg på flere år.

Så det så! :)

Har du kjøpt deg sykkel? Hmmm aner vi et lite snev av midtlivskrise her? :)

Skrevet

Da svigers skulle reise herfra etter besøk, tok de med seg mat/drikke fra oss... Slik sparte de litt. Da de skulle kjøre oss en liten tur måtte vi betale for bensin og slitasje av bilen.. slik sparte de mer. Da svigermor skulle på besøk og kjøre hit, måtte vi betale mye ekstra fordi hun skulle ha med seg en sofa. Altså vi betalte turen/båten/mat for henne! Slik fikk hun seg en gratis tur...

*lol*....er det mulig at noen kan gjøre noe sånt??...og så svigers da. Hvordan er din parnter? H*n kan ikke være stort bedre??

Skrevet

Hvis man er skikkelig blakk kjennes det veldig feil ut å skrape sammen småpenger til dopapir.

På kaféer, institusjoner osv. går det fint an å luske med seg en rull i veska.

Skrevet

Hvis man er skikkelig blakk kjennes det veldig feil ut å skrape sammen småpenger til dopapir.

På kaféer, institusjoner osv. går det fint an å luske med seg en rull i veska.

Det er selvsagt fremmed for meg å stjele dasspapir, men ble litt nysgjerring:

Hvilken angrepsmåte velger man hvis man blir knepet in flagranti, med en dassrull i vesken?

Skrevet

Hvilken angrepsmåte velger man hvis man blir knepet in flagranti, med en dassrull i vesken?

Aner ikke. Presser fram noen gedigne hostekuler og et saftig nys rett i fleisen på dopapirkontrolløren?

Skrevet

Snylter litt på bokklubbene.

Melder meg inn i de jeg vil inn i, er medlem uten å kjøpe noe (dvs, jeg kjøper jo en bok en sjeldent gang) i ett år, altså så lenge man må være medlem før man kan melde seg ut, så melder jeg meg ut og melder meg inn igjen for å få nye 5 gratisbøker.

Gjør man dette i 5 bokklubber så får man tilsammen 20-25 bøker i året, noe som holder lenge for meg, og i forhold til å kjøpe dem i butikken sparer man mer enn 5000 kroner.

Jeg har for øvrig ikke gjort dette enda, men jeg tenker på det... Synes kanskje det er litt dårlig, men akkurat nå har jeg bøker, og kanskje jeg gjør det når jeg har lest dem ut :)

Det der er veldig lurt...og ikke dårlig gjort i det hele tatt...reglene er sånn...jeg har tonnevis med bøker anskaffet på det viset...smart!!!

Skrevet

Tannpirkere er unødvendig lange, Hvis man knekker de på midten,varer esken dobbelt så lenge.

Det blir fort penger av slikt.

Skrevet

*knegg* :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...