Gå til innhold

Dine beste Gjerrigknark-tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller gjøre slik faren min gjorde på sin første date med mora mi..

På kino.. I mørket.. Hand i hand.. Og så fikk hun stukket en halv tyggis i handa.. Den andre halv delen tok han selv..

Vi har mobbet han mye for dette i ettertid..

;o)

Skrevet

Snylter litt på bokklubbene.

Melder meg inn i de jeg vil inn i, er medlem uten å kjøpe noe (dvs, jeg kjøper jo en bok en sjeldent gang) i ett år, altså så lenge man må være medlem før man kan melde seg ut, så melder jeg meg ut og melder meg inn igjen for å få nye 5 gratisbøker.

Gjør man dette i 5 bokklubber så får man tilsammen 20-25 bøker i året, noe som holder lenge for meg, og i forhold til å kjøpe dem i butikken sparer man mer enn 5000 kroner.

Jeg har for øvrig ikke gjort dette enda, men jeg tenker på det... Synes kanskje det er litt dårlig, men akkurat nå har jeg bøker, og kanskje jeg gjør det når jeg har lest dem ut :)

Verv andre medlemmer også, så får du flotte vervepremier!

Skrevet

- Canadisk hummer i stedet for norsk

- Iransk kaviar i stedet for russisk

- Möet Candon i stedet for Christal

- I et øyeblikks sinnsforvirring tenkte jeg på å bytte ut V12'ern med en åtter, men heldigvis kom jeg til sans og samling.

Men, det aller, aller beste sparettipset er å slutte å handle aksjer!

Skrevet

- I et øyeblikks sinnsforvirring tenkte jeg på å bytte ut V12'ern med en åtter, men heldigvis kom jeg til sans og samling.

Jeg glemte denne, som nesten er like viktig som å slutte å handle aksjer:

-Bytte vestkantcona til en som er billigere i drift.

Skrevet

Jeg glemte denne, som nesten er like viktig som å slutte å handle aksjer:

-Bytte vestkantcona til en som er billigere i drift.

Nei nå ble du gjerrig alltså...

:o)

Skrevet

Ikke f*** om jeg bytter ut hummer'n.

Jeg vil koke den selv, og siden det ikke er lovlig å selge levende utenlandshummer over disk - så... blir det norsk - også i fremtiden.

Skrevet

Ikke f*** om jeg bytter ut hummer'n.

Jeg vil koke den selv, og siden det ikke er lovlig å selge levende utenlandshummer over disk - så... blir det norsk - også i fremtiden.

Ja, vi har alle vår grense. :-)

Skrevet

Snylter litt på bokklubbene.

Melder meg inn i de jeg vil inn i, er medlem uten å kjøpe noe (dvs, jeg kjøper jo en bok en sjeldent gang) i ett år, altså så lenge man må være medlem før man kan melde seg ut, så melder jeg meg ut og melder meg inn igjen for å få nye 5 gratisbøker.

Gjør man dette i 5 bokklubber så får man tilsammen 20-25 bøker i året, noe som holder lenge for meg, og i forhold til å kjøpe dem i butikken sparer man mer enn 5000 kroner.

Jeg har for øvrig ikke gjort dette enda, men jeg tenker på det... Synes kanskje det er litt dårlig, men akkurat nå har jeg bøker, og kanskje jeg gjør det når jeg har lest dem ut :)

Hehe...omtrent det samme jeg tenket hver gang jeg melder meg inn i musikk-klubbene....det er bare det at jeg glemmer å avbestille alle etterpå i et år...for ikke å snakke om å melde meg ut av klubbene !

Argh..

Skrevet

hehe - tror jaggu jeg ville følt meg som en fattiglus og skikkelig gjerrigknark om jeg stjal med meg salt og pepper fra McDonalds altså ...

Tror jeg fortsetter med å _kjøpe_ det jeg gitt :)

Gjest ikke sign her
Skrevet

*lol*....er det mulig at noen kan gjøre noe sånt??...og så svigers da. Hvordan er din parnter? H*n kan ikke være stort bedre??

Han er da ikke slik!! Heldigvis... Han er gavmild, og det utnytter (utnyttet) de!

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Kvitt deg med bilen, en bil til 300 tusen koster kr 6 pr km med alt når du kjører 10000 km i året.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Finn en bolig på landet. I byen koster et hus 3 mill, og på landet koster det samme huset 800.000.

Et hus til 3 mill koster ca kr 25-30.000 pr mnd å bo i.

Gjest Undertegnet
Skrevet

Jeg har for øvrig ikke hørt makan til latterlig gjerrigknarktips noensine... Snylte pepper på McDonalds?

Er're virkelig mulig. For øvrig er vel dette å stjele.

Selvsagt er det vel gnient å "stjele" med seg pepper og salt fra Mac'n. Selv eier jeg ikke samvittighet til det, men jeg vet om dem som faktisk gjør det. Sa jeg at JEG pleide gjøre det forresten? Tru'kke det, gitt.

Cheeeers! :-)

Gjest Sniken
Skrevet

Mitt absolutt beste tips kommer her, og er til dem som ønsker seg hvitere tenner.

Du vet sikkert at det koster en hel del å lage den derre skinnen hos tannlegen, som du deretter fyller med gele om natten?

Skinnen pleier koste alt fra 800 til 1500. Og selve middelet koster 4-500.

Så hva gjorde jeg? Lagde min egen skinne. Av en relativt stov type plastinlina. Stappa den inn i munnen, fikk avtrykkene fint på plass, heiv på blekegele som jeg ikke trengte sove med, men kun bruke i tre-fire dager en time om dagen----og Vips, jeg har hvitere tenner enn noengang

:-))

Noen vil selvsagt tro jeg er forskrudd - og ja, det er jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...