Gjest søvngjenger Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Hvem er her? Hvorfor er du her? Skal du opp tidlig? Hvorfor ikke dèt? 0 Siter
Gjest Raffine Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 "Hvem er her?" Jeg er her. Og jeg er ei jente på 22 som sliter med å få sove. "Hvorfor er du her?" Se forrige spørsmål. "Skal du opp tidlig?" Ja. Skal ha 3-dagers eksamen fra ons-fre, og skal møte på skolen klokka åtte. "Hvorfor ikke dèt?" Jeg skulle gitt jævla mye for å holdt meg hjemme i morra. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Jeg er her. Fordi jeg jobber. Nei, jeg trenger ikke å stå opp tidlig, dog skal jeg gjøre om døgnrytmen min i morgen og kommer derfor til å gå for få timers søvn. Derfor skal jeg opp forholdsvis tidlig, men i og med at jeg ikke legger meg før 8, så er tidlig for meg rundt ett-to på dagen. 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Hvem er her? meg Hvorfor er du her? jeg er våken Skal du opp tidlig? tjaa 0 Siter
Soria Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Hvem er her? Jeg er. Hvorfor er du her? Fordi jeg pleier å lese her mens jeg tar morgenkaffen. Skal du opp tidlig? Jeg skulle ikke det, men jeg fikk ikke sove mer. Hvorfor ikke dèt? Fordi jeg har fri. 0 Siter
Gyda Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Hvem er her? Jeg er her nå. Hvorfor er du her? Fordi jeg er innom her og leser hver morra. Skal du opp tidlig? Stod opp tidlig, ja - kl 0540. Hvorfor dèt? Fordi jeg begynner tidlig på jobb for å slippe køen på Ringveien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.