Gjest togu Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hei... Jeg prøver så godt jeg kan å gå ned noen kilo. Jeg går tur hver dag, kuttet ut brus og prøver å spise sunt. Når kommer resultatet av dette a? Har jo ikke gått ned i det hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bibop Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Kanskje du kan skrive opp ALT du spiser/drikker i 5-6-7 dager, og da se om du kanskje likevel spiser/drikker feil/for mye? Bare et tips. Ellers; drikk masse vann, og når du mosjonerer, ta i såpass at du blir svett/litt anpustet. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Å gå tur kan være så mangt. Det er viktig at du tar ordentlig i, går i oppoverbakker og blir skikkelig svett. I tillegg vil bruk av staver øke treningsefffekten, pluss at du da også får trent armene. Og gå gjerne en times tid i bra tempo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Som babette sier så kommer det jo ann på hvordan du går disse "turene". Hvordan du spiser, selv uten brus og godis, har selvsagt også svært mye å si. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togu Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Å gå tur kan være så mangt. Det er viktig at du tar ordentlig i, går i oppoverbakker og blir skikkelig svett. I tillegg vil bruk av staver øke treningsefffekten, pluss at du da også får trent armene. Og gå gjerne en times tid i bra tempo. jeg går tur hver dag, ca en time. da går jeg til både jeg blir andpusten og svett... Til frokost spiser jeg 1 -2 brødskriver med ost, egg eller salami. Til lunsj er det som regel også to brødskiver med det samme pålegget. Til middag er det fisk eller kjøtt med potet og grønnsaker til. Til kvelds er det også brødskriver.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest variasjon Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 jeg går tur hver dag, ca en time. da går jeg til både jeg blir andpusten og svett... Til frokost spiser jeg 1 -2 brødskriver med ost, egg eller salami. Til lunsj er det som regel også to brødskiver med det samme pålegget. Til middag er det fisk eller kjøtt med potet og grønnsaker til. Til kvelds er det også brødskriver.. Vel, jeg vil vel ikke akkurat kalle saltpølse et sunt pålegg. Prøv heller kalkunpålegg, magerost, fisk i tomat, fiskepudding,cottage cheese, lettleverpostei f.eks. med diverse grønnsaker på..agurk, tomat, paprika, purre etc. Synes også du spiser litt vel mye brød og lite grønt/frukt. Varier heller med frokostblanding til frokost, ett brødmålitid/evt salat med noe godt i(tunfisk/kylling/egg/pasta) til lunch, pluss noe lettere til kvelds som knekkebrød/yoghurt f.eks. Og pluss på med noen mellommåltider..frukt/grønnsaker/letyoghurt. Drikk masse vann. En times rask gåtur hver dag høres flott ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togu Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Vel, jeg vil vel ikke akkurat kalle saltpølse et sunt pålegg. Prøv heller kalkunpålegg, magerost, fisk i tomat, fiskepudding,cottage cheese, lettleverpostei f.eks. med diverse grønnsaker på..agurk, tomat, paprika, purre etc. Synes også du spiser litt vel mye brød og lite grønt/frukt. Varier heller med frokostblanding til frokost, ett brødmålitid/evt salat med noe godt i(tunfisk/kylling/egg/pasta) til lunch, pluss noe lettere til kvelds som knekkebrød/yoghurt f.eks. Og pluss på med noen mellommåltider..frukt/grønnsaker/letyoghurt. Drikk masse vann. En times rask gåtur hver dag høres flott ut okay.. da må jeg prøve på det.-.. :-) hva slags frokostblanding? er saft en fy ting? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.