Gå til innhold

når kommer det resultat?

Gjest togu

Anbefalte innlegg

Gjest togu

Hei...

Jeg prøver så godt jeg kan å gå ned noen kilo. Jeg går tur hver dag, kuttet ut brus og prøver å spise sunt. Når kommer resultatet av dette a? Har jo ikke gått ned i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bibop

Kanskje du kan skrive opp ALT du spiser/drikker i 5-6-7 dager, og da se om du kanskje likevel spiser/drikker feil/for mye?

Bare et tips. Ellers; drikk masse vann, og når du mosjonerer, ta i såpass at du blir svett/litt anpustet.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå tur kan være så mangt.

Det er viktig at du tar ordentlig i, går i oppoverbakker og blir skikkelig svett. I tillegg vil bruk av staver øke treningsefffekten, pluss at du da også får trent armene.

Og gå gjerne en times tid i bra tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som babette sier så kommer det jo ann på hvordan du går disse "turene".

Hvordan du spiser, selv uten brus og godis, har selvsagt også svært mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togu

Å gå tur kan være så mangt.

Det er viktig at du tar ordentlig i, går i oppoverbakker og blir skikkelig svett. I tillegg vil bruk av staver øke treningsefffekten, pluss at du da også får trent armene.

Og gå gjerne en times tid i bra tempo.

jeg går tur hver dag, ca en time. da går jeg til både jeg blir andpusten og svett...

Til frokost spiser jeg 1 -2 brødskriver med ost, egg eller salami.

Til lunsj er det som regel også to brødskiver med det samme pålegget.

Til middag er det fisk eller kjøtt med potet og grønnsaker til.

Til kvelds er det også brødskriver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest variasjon

jeg går tur hver dag, ca en time. da går jeg til både jeg blir andpusten og svett...

Til frokost spiser jeg 1 -2 brødskriver med ost, egg eller salami.

Til lunsj er det som regel også to brødskiver med det samme pålegget.

Til middag er det fisk eller kjøtt med potet og grønnsaker til.

Til kvelds er det også brødskriver..

Vel, jeg vil vel ikke akkurat kalle saltpølse et sunt pålegg. Prøv heller kalkunpålegg, magerost, fisk i tomat, fiskepudding,cottage cheese, lettleverpostei f.eks. med diverse grønnsaker på..agurk, tomat, paprika, purre etc. Synes også du spiser litt vel mye brød og lite grønt/frukt. Varier heller med frokostblanding til frokost, ett brødmålitid/evt salat med noe godt i(tunfisk/kylling/egg/pasta) til lunch, pluss noe lettere til kvelds som knekkebrød/yoghurt f.eks.

Og pluss på med noen mellommåltider..frukt/grønnsaker/letyoghurt. Drikk masse vann.

En times rask gåtur hver dag høres flott ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togu

Vel, jeg vil vel ikke akkurat kalle saltpølse et sunt pålegg. Prøv heller kalkunpålegg, magerost, fisk i tomat, fiskepudding,cottage cheese, lettleverpostei f.eks. med diverse grønnsaker på..agurk, tomat, paprika, purre etc. Synes også du spiser litt vel mye brød og lite grønt/frukt. Varier heller med frokostblanding til frokost, ett brødmålitid/evt salat med noe godt i(tunfisk/kylling/egg/pasta) til lunch, pluss noe lettere til kvelds som knekkebrød/yoghurt f.eks.

Og pluss på med noen mellommåltider..frukt/grønnsaker/letyoghurt. Drikk masse vann.

En times rask gåtur hver dag høres flott ut :)

okay.. da må jeg prøve på det.-.. :-)

hva slags frokostblanding?

er saft en fy ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...