Linky Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Spør her og!Trenger linken til en norsk side der jeg kan reservere et domenenavn.Må vel ha et domenenavn om jeg skal ha en hjemmeside or what??? 0 Siter
Linky Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Skrevet 7. mai 2003 Et spr til!Kan hvem som helst sjekke hvem domenet står registrert på?Kunne godt tenkt meg et sprøtt domenenavn,men ikke om folk kan sjekke at det står registrert på meg 0 Siter
Gjest Gas_Can Skrevet 7. mai 2003 Skrevet 7. mai 2003 Et spr til!Kan hvem som helst sjekke hvem domenet står registrert på?Kunne godt tenkt meg et sprøtt domenenavn,men ikke om folk kan sjekke at det står registrert på meg om det krever registrering av navn osv av deg kommer helt an på domene verten. som regel så behøver du ikke gå ut med livshistorien din for å få deg et gratis domene men hvis det er en seriøs side med store filer så kan du kjøpe server plass hos telenor eller noe og de skal ha navn adresse telefon nr og penger for å holde siden din på sine servere. det finnes gratis domener der du kan registrere din egen adresse som for eksempelel www.olanordmann.com eller noe men jeg er ikke helt sikker. steg 1 om du skal starte domene er å skrive inn www.(ønsketdomenenavn).tk de tillater dette med .tk på slutten. men her er det ikke så mye du kan ha på sidene. tror det er ca 10 mb eller noe. håper dette hjalp deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.