Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gas_Can

Et spr til!Kan hvem som helst sjekke hvem domenet står registrert på?Kunne godt tenkt meg et sprøtt domenenavn,men ikke om folk kan sjekke at det står registrert på meg :o

om det krever registrering av navn osv av deg kommer helt an på domene verten. som regel så behøver du ikke gå ut med livshistorien din for å få deg et gratis domene men hvis det er en seriøs side med store filer så kan du kjøpe server plass hos telenor eller noe og de skal ha navn adresse telefon nr og penger for å holde siden din på sine servere. det finnes gratis domener der du kan registrere din egen adresse som for eksempelel www.olanordmann.com eller noe men jeg er ikke helt sikker. steg 1 om du skal starte domene er å skrive inn www.(ønsketdomenenavn).tk de tillater dette med .tk på slutten. men her er det ikke så mye du kan ha på sidene. tror det er ca 10 mb eller noe.

håper dette hjalp deg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...