Gå til innhold

Hvordan fjerne Klez.h@mm-viruset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått virus "Klez.h@mm"! Har F-secure, men den klarer ikke å fjerne viruset.

Så hva gjør jeg nå? Er det noen som kan hjelpe meg å få det fjernet?

Gjest Gas_Can
Skrevet

GJØR DETTE FORT. installer norton, kjør norton fra sikkermodus i windows (du kommer i sikkermodus ved å holde F8 nede før windows begynner å starte. dermed scanner du systemet så du får vite hvilke filer som er infisert. om norton ikke får lov å slette eller rette på filen av systemet så er du pent nødt til å sette filen i karantene, quarantine funksjonen som følger med. og herifra så kan norton tvinge systemet til å slette filen. om det er systemfiler det er snakk om så går det an å laste ned diverse systemfiler ned fra nettet. men problemet er at mange systemfiler er tilpasset din maskin så det og låne filer fra naboen over diskett eller cd kan gjøre pc-en din litt gretten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...