Gjest kesam Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hvilken er den beste/sunneste frokostblandigen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lettogmett Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Har nevnt denne før i et annet innlegg. Nøttemusli med solsikkefrø.(ca 260 kal/100 gram) Du får kjøpt den på bl a. Europris og Max 20. Det finnes tre varianter, Nøttemusli, musli med tørket frukt og en til som jeg ikke er sikker på. Nøttemuslien vanner jeg ut en stund slik at helkornene blir litt mykere. Spiser den uten noe annet tilbehør, men de fleste ville sikkert brukt litt melk/yoghurt/frukt på i tillegg. Smaker helt nydelig, er mye sunnere enn disse "standard frokostmusliene/blandingene du får kjøpt som bare er fulle av sukker (quaker f. eks) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kesam Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Har nevnt denne før i et annet innlegg. Nøttemusli med solsikkefrø.(ca 260 kal/100 gram) Du får kjøpt den på bl a. Europris og Max 20. Det finnes tre varianter, Nøttemusli, musli med tørket frukt og en til som jeg ikke er sikker på. Nøttemuslien vanner jeg ut en stund slik at helkornene blir litt mykere. Spiser den uten noe annet tilbehør, men de fleste ville sikkert brukt litt melk/yoghurt/frukt på i tillegg. Smaker helt nydelig, er mye sunnere enn disse "standard frokostmusliene/blandingene du får kjøpt som bare er fulle av sukker (quaker f. eks) hvilket merke er det? Er AXA sine noe bra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest letttogmett Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hvilket merke er det? Er AXA sine noe bra? Stangeland Mølle A/S, 4300 Sandnes. AXA har jeg ikke hørt om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kesam Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Stangeland Mølle A/S, 4300 Sandnes. AXA har jeg ikke hørt om. AXA har bl.a de nye frokostblandingene med Dhæli,Kari Traad og Bente Skari på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lettogmett Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 AXA har bl.a de nye frokostblandingene med Dhæli,Kari Traad og Bente Skari på. Ok, da vet jeg hva du mener. Disse produktene er sikkert noe bedre enn disse andre sukkerholdige. 4-korn har jeg brukt før, og det er vel den som likner mest på Nøttemixen som jeg bruker.Bortsett fra at Nøttemixen er mye grovere og inneholder litt peanøtter, hassel- og cashewnøtter og sesamfrø i tillegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kesam Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ok, da vet jeg hva du mener. Disse produktene er sikkert noe bedre enn disse andre sukkerholdige. 4-korn har jeg brukt før, og det er vel den som likner mest på Nøttemixen som jeg bruker.Bortsett fra at Nøttemixen er mye grovere og inneholder litt peanøtter, hassel- og cashewnøtter og sesamfrø i tillegg. Takk.Skal prøve den og 4-korn. Villa bare vite hva jeg burde kjøpe, er jo så lett å bli forvirret når alle sier at sitt produkt er sunt(når det likevel er full av sukker). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Takk.Skal prøve den og 4-korn. Villa bare vite hva jeg burde kjøpe, er jo så lett å bli forvirret når alle sier at sitt produkt er sunt(når det likevel er full av sukker). Ville bare si at jeg har lest innholdsfortegnelsen på de du navnte, og fant ut at de var usunne. Jeg husker bare ikke hva som var i dem som var usunt. Det var noe som ga høy GI, men jeg husker som sagt ikke hva. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kesam Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ville bare si at jeg har lest innholdsfortegnelsen på de du navnte, og fant ut at de var usunne. Jeg husker bare ikke hva som var i dem som var usunt. Det var noe som ga høy GI, men jeg husker som sagt ikke hva. hvilke? hva burde jeg da velge? er ikke 4-korn sunn pg med lav gì? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hvilke? hva burde jeg da velge? er ikke 4-korn sunn pg med lav gì? 4-korn er sunt. Jeg pleier å blande firkorn og økologisk fruktmusli. Den selges i 500 grams poser. Synes bare 4-korn blir kjedelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dewey Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hvilke? hva burde jeg da velge? er ikke 4-korn sunn pg med lav gì? "Sunn", "Lav GI" og "slankende" er HEEELT forskjellige begreper. Jeg råder deg til å finne ut hva du ønsker å spise og så kjøpe kornblandinger og nøtter, tørket frukt etc. og blande selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 4-korn er kjempsunt. Havregryn, 4-korn knuste hasselnøtter og linfrø blandet er kjempegodt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.