Gå til innhold

Lindberg brødet...

Anbefalte innlegg

Gjest Snapsa
Skrevet

Hvor mange kalorier er det ca i en middels tykk lindberg brødskive??

Kjøper brødet hos bakeren, og det står derfor ikke kaloritabell på posen.....

Godt er det i alle fall!!!!!!!

Skrevet

Godt er det ja, men faen så dyrt. Kjøpte det ved en feiltakelse her om dagen (skulle ha grovbrød, og det var det groveste jeg fant. dumme meg leser ikke på etiketter..) og fikk nærmest hakaslepp da hun dro brødet gjennom bip-eren og 35kr (!!) kommer opp på skjermen. Fins ikke det brød i verden som er verdt så masse penger. Da holder jeg meg heller til kneippbrød. 30kr billigere ;)

Skrevet

Godt er det ja, men faen så dyrt. Kjøpte det ved en feiltakelse her om dagen (skulle ha grovbrød, og det var det groveste jeg fant. dumme meg leser ikke på etiketter..) og fikk nærmest hakaslepp da hun dro brødet gjennom bip-eren og 35kr (!!) kommer opp på skjermen. Fins ikke det brød i verden som er verdt så masse penger. Da holder jeg meg heller til kneippbrød. 30kr billigere ;)

Får du kneippbrød til 5 kr?

Skrevet

Du kan jo kjøpe melblandingen til det samme brødet og betale 37,50 *s*

Skrevet

Får du kneippbrød til 5 kr?

What she said (Dorthe altså) :)

Skrevet

Du kan jo kjøpe melblandingen til det samme brødet og betale 37,50 *s*

Det blir mer enn ett brød håper jeg?

Skrevet

Det blir mer enn ett brød håper jeg?

Nei, det var bare til ett. Sykt synes jeg.

Skrevet

Nei, det var bare til ett. Sykt synes jeg.

Så det koster det faktisk mer hvis du velger å lage det sjøl? Maakan *snøft*

Gjest ikke sign
Skrevet

Hallo... du spiser vel det du vil av brødet? Ikke gidd å telle disse kaloriene, waste of time.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...