molli Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Til de som rammes av den planlagte endringen av bidragsreglene til høsten: http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/05/08/368240.html Dagbladet i dag. Etter massive protester fra fortvilte foreldre vurderer de nå å stoppe endringen, evt. utsette den. Det nytter altså å klage. Kanskje flere burde sende henne en mail? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Hva gjør at denne ordningen er så veldig urettferdig da...? Uforståelig - det er den. Men den er et skritt i riktig retning tør jeg påstå. De foreldrene som følger opp barna sine blir belønnet for det; de som ikke gjør det blir straffet økonomisk. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Hva gjør at denne ordningen er så veldig urettferdig da...? Uforståelig - det er den. Men den er et skritt i riktig retning tør jeg påstå. De foreldrene som følger opp barna sine blir belønnet for det; de som ikke gjør det blir straffet økonomisk. Litt uenig der. Selv om faren ikke har sine barn, slipper han unna siden han sørger for å ha minst mulig inntekt. Har god erfaring her. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Litt uenig der. Selv om faren ikke har sine barn, slipper han unna siden han sørger for å ha minst mulig inntekt. Har god erfaring her. Noen menn er kanskje slik ja - at de foretrekker et liv uten penger, slik at de kan slippe slike kjedelige ting som nye biler, sydenferier og barnebidrag. På samme måte som at det finnes en del kvinner som vier livet sitt til å sabotere samværsordningen med far; har ikke erfaring på det selv - men har støtt på noen dusin eksempler på det gjennom et kort liv. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Litt uenig der. Selv om faren ikke har sine barn, slipper han unna siden han sørger for å ha minst mulig inntekt. Har god erfaring her. Ingen samværsabotering her nei, far ønsker ikke ha barna i det hele tatt selv om jeg har prøvd mange ganger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.