Gjest Taff Taff Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Personlig synes jeg at russetiden var oppskrytt, men i likhet med andre blir den perioden glorifisert og husket som: den beste tiden i livet... 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Russetiden var morsom nok (jeg var ikke av dem som festet hele tiden), men overhode ikke den beste tiden i mitt liv. Russenavnet mitt var Langbein (jeg er 152 cm høy...) og mottoet mitt var:"Jeg digger Langbein, han har også en deilig kropp". ) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Skulle man ha russenavn? Det fikk jeg aldri med meg... 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 "Grautmål" ..fordi jeg var den eneste av 500 elever som valgte nynorsk som hovedmål. Og det kun fordi jeg hatet norsklæreren som da var nødt til å lage et ekstra sett med prøver kun til meg.. :-) 0 Siter
monass Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Jovisst var russetiden morsom og verdt et minne, men ikke høydepunktet i mitt liv, nei! Amadeus var mitt russenavn 0 Siter
edlih Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 1.aid(s) var mitt russenavn. Navnet fikk jeg pga stor aktivitet i Røde Kors 0 Siter
Gjest bulimica Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 1.aid(s) var mitt russenavn. Navnet fikk jeg pga stor aktivitet i Røde Kors hm, hvilken aktivitet da? 0 Siter
asterix Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 De som husker russetiden som den beste tiden i livet, må ha hatt et fryktelig trist liv! 0 Siter
birdie Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 birdie... Jeg var ikke spesielt aktiv som russ, var mer opptatt av en eldre kjæreste og idrett. Tror jeg hadde en knute for våkenatt pluss et par ting til i snora (bananspising, pysj på skolen..). 0 Siter
Reg@l Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Var babyruss på ungdomsskolen. Det var seriøse greier skal jeg si deg, bortsett fra russebilen var det ikke mye vi gikk glipp av :-) Mitt navn var Miss Piggy *s* Satt i russestyret og plukka ut navn, så jeg slapp billig. 0 Siter
Gjest Lady Di Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Jeg var med på russebilen: Beauti-full Hadde kjæreste og var en skikkelig kjedelig russ. Navnet er et kallenavn som noen bruker på meg. 0 Siter
monsina Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Synes også russetida var oppskrytt - men så var jeg på den tida noget oppslukt av en noen år eldre kjæreste. Levde nok ikke helt ut mitt russepotensiale, nei... -kanskje like greit? Forøvrig var russenavnet Tarantella - hysterisk redd for edderkopper. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Ble døpt til Bønna fordi jeg røyka en del i russetiden. Ellers synes ejg hele russetiden er oppskrytt. Hadde bllærekatarr hele mai ejg som jeg ikke ble kvitt. Så sleit litt med det + at været var dårlig. Det snødde på tryvann. men vi hadde det litt morro og da.. Men orka ikke feste i ukedagene, kanskej en gang tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.