Gå til innhold

Hva var russenavnet ditt...?

Anbefalte innlegg

Gjest Taff Taff
Skrevet

Personlig synes jeg at russetiden var oppskrytt, men i likhet med andre blir den perioden glorifisert og husket som: den beste tiden i livet...

Skrevet

Russetiden var morsom nok (jeg var ikke av dem som festet hele tiden), men overhode ikke den beste tiden i mitt liv.

Russenavnet mitt var Langbein (jeg er 152 cm høy...) og mottoet mitt var:"Jeg digger Langbein, han har også en deilig kropp". :o)

Gjest Britta med den deilige f****
Skrevet

Så det så

Skrevet

Skulle man ha russenavn?

Det fikk jeg aldri med meg...

tigertrollet
Skrevet

"Grautmål"

..fordi jeg var den eneste av 500 elever som valgte nynorsk som hovedmål. Og det kun fordi jeg hatet norsklæreren som da var nødt til å lage et ekstra sett med prøver kun til meg..

:-)

Skrevet

Jovisst var russetiden morsom og verdt et minne, men ikke høydepunktet i mitt liv, nei!

Amadeus var mitt russenavn

Skrevet

1.aid(s) var mitt russenavn.

Navnet fikk jeg pga stor aktivitet i Røde Kors

Gjest Rævpuler'n
Skrevet

Og det dro jeg faktisk damer på!

Gjest bulimica
Skrevet

1.aid(s) var mitt russenavn.

Navnet fikk jeg pga stor aktivitet i Røde Kors

hm, hvilken aktivitet da?

;)

Skrevet

De som husker russetiden som den beste tiden i livet, må ha hatt et fryktelig trist liv!

Skrevet

birdie...

Jeg var ikke spesielt aktiv som russ, var mer opptatt av en eldre kjæreste og idrett. Tror jeg hadde en knute for våkenatt pluss et par ting til i snora (bananspising, pysj på skolen..).

Skrevet

Var babyruss på ungdomsskolen. Det var seriøse greier skal jeg si deg, bortsett fra russebilen var det ikke mye vi gikk glipp av :-)

Mitt navn var Miss Piggy *s* Satt i russestyret og plukka ut navn, så jeg slapp billig.

Gjest Lady Di
Skrevet

Jeg var med på russebilen: Beauti-full :)

Hadde kjæreste og var en skikkelig kjedelig russ.

Navnet er et kallenavn som noen bruker på meg.

Skrevet

Synes også russetida var oppskrytt - men så var jeg på den tida noget oppslukt av en noen år eldre kjæreste. Levde nok ikke helt ut mitt russepotensiale, nei...

-kanskje like greit?

Forøvrig var russenavnet Tarantella - hysterisk redd for edderkopper.

Gjest Pricilla
Skrevet

Ble døpt til Bønna fordi jeg røyka en del i russetiden.

Ellers synes ejg hele russetiden er oppskrytt. Hadde bllærekatarr hele mai ejg som jeg ikke ble kvitt. Så sleit litt med det + at været var dårlig. Det snødde på tryvann. men vi hadde det litt morro og da.. Men orka ikke feste i ukedagene, kanskej en gang tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...