Gå til innhold

Hvordan takler du stress? (u/t)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Raffine

Det varierer ut i fra situsjonen.

Nå for tida takler jeg det ikke. Er midt oppi eksamen. Får ikke sove om nettene, og er hissig og umedgjørlig.

Andre ganger er jeg virkelig effektiv og liker nesten stresset, slik var det med eksamen i fjor. Skulle ønske det var slik i år også.

Annonse

mariaflyfly

Hvordan reagerer du da? Det tror jeg ikke at jeg hadde holdt ut.

Holdt på å klikke for meg i forrige uke. Vi skulle ha et stort arrangement med 150 påmeldte. Siste kvelden før var alt (tilsynelatende) klappa og klart. Da oppdaga han plutselig at mailen hans hadde vært nede hele dagen, og da han restarta maskina, lå det 10-12 frafall, folk som sa ifra at de kom seinere osv.

Jeg var selvsagt i taket med en gang: "I helvete, at det ikke ringer en bjelle hos deg når du ikke mottar en eneste mail hele dagen, dah????" Var sinnsykt masse styr med rom-omplasseringer og greier. Han bare tok det helt med ro, henta kaffe til meg og gikk ut for å ta seg en røyk til jeg var nede på jorda igjen. ;o) Jeg var bombesikker på at jeg kom til å kaldkvæle en eller annen stakkars jævel på kontoret... ;o)

Holdt på å klikke for meg i forrige uke. Vi skulle ha et stort arrangement med 150 påmeldte. Siste kvelden før var alt (tilsynelatende) klappa og klart. Da oppdaga han plutselig at mailen hans hadde vært nede hele dagen, og da han restarta maskina, lå det 10-12 frafall, folk som sa ifra at de kom seinere osv.

Jeg var selvsagt i taket med en gang: "I helvete, at det ikke ringer en bjelle hos deg når du ikke mottar en eneste mail hele dagen, dah????" Var sinnsykt masse styr med rom-omplasseringer og greier. Han bare tok det helt med ro, henta kaffe til meg og gikk ut for å ta seg en røyk til jeg var nede på jorda igjen. ;o) Jeg var bombesikker på at jeg kom til å kaldkvæle en eller annen stakkars jævel på kontoret... ;o)

*LOL*

Annonse

Stress på jobben går bra. Da blir jeg liksom litt mere effektiv og "kald". Klartenkt. Har jeg akkurat litt for lite travel hverdag, blir jeg liksom surrete og ender opp med å ikke få gjort en brøkdel. Snodige greier.

Stress på det sosiale plan er derimot noe helt annet. Jeg HATER det. Stresse for å få alt klart til et selskap eller kaffeslabberas, for eksempel. Tusen ting som skal gjøres, huset ryddes, kake lages, handle inn....BLÆH!! Og midt oppi alt skal man holde den klåfingra skrikhalsen av en tre-åring unna. Stress misliker jeg aller sterkest på vei HJEM fra jobben, de dagene det er min tur til å hente i barnehagen. Er toget forsinket da, får jeg helt hjerteklapp og jeg begynner å svette. DA takler jeg stress uhyggelig dårlig, og humøret er ødelagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...